/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Photoshop Elements regulering
Fra : olelyster
Vist : 142 gange
100 point
Dato : 08-10-18 20:23

Efter geninstallation af Photoshop Elements 8 på en ny pc (Windows 10) er paneler og værktøjslinjer minimeret til det (næsten) ulæselige.
Hvordan reguleres de til "normal" størrelse?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-10-18 23:32

Jeg havde samme problem, men så genindstallerede jeg den via Kontrolpanel, Programmer, reparer.

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 09-10-18 10:47

Tak for svaret, Bille1948.
Jeg har nu prøvet:

Kontrolpanel > Programmer > Programmer og funktioner
"Fjern eller rediger et program.
Hvis du vil fjerne et program, skal du markere det på listen og klikke på Fjern, Rediger eller Reparer."

Men jeg har stadig et problem, fordi jeg kun får muligheden "Fjern" - og ikke kan se de to andre.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-10-18 11:52

Du kan roligt fjerne det, og så installere det igen.

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 09-10-18 13:51

Jeg har nu afinstalleret - og geninstalleret. Og er tilbage ved 'start' med samme problem som før.