/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjernemarkeret
Fra : svendgiversen
Vist : 303 gange
121 point
Dato : 07-10-18 10:05

Hvad får jeg ud af de nye stjernemarkerede?

Bortset fra at det er sværere at slette svar på spørgsmål??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-10-18 10:36

svendgiversen, jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Kan du ikke uddybe det ?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-10-18 21:49

Mener du Gmail eller hvodden.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-10-18 09:30

Jeg har på det sidste ikke kunnet slette svar på mails,
typisk kandu svar men også andre, og troede det var fordi de var stjernemarkerede?

Når jeg har slettet et spørgsmål dukker det op igen dagen efter.
Ja Gmails

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-10-18 11:13

Mine sidste slettede mails er ikke dukket op igen, så problemet er så nok løst?
Og vi finder nok ikke ud af hvad der var galt??

Stadig usikker på hvad de stjerne markerede gør og bevirker i kandu???

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 121 point
Dato : 09-10-18 12:12

Jeg har på det sidste ikke kunnet slette svar på mails,
typisk kandu svar men også andre, og troede det var fordi de var stjernemarkerede? Når du ser dine e-mails er stjernemarkeret, så betyder det at det er en ny e-mail, som du ikke har læst.

Jeg har af og til det samme "problem" og det er ikke kun fra kandu, som jeg har frabedt mig at modtage e-mails fra, når jeg har deltaget i et spørgsmål.

Citat
Stadig usikker på hvad de stjerne markerede gør og bevirker i kandu???

Det er ikke et problem, som kandu er skyld i alene, du får dem jo også fra andre

Citat
Jeg har på det sidste ikke kunnet slette svar på mails,
typisk kandu svar men også andre, og troede det var fordi de var stjernemarkerede?

Det er sikkert fordi du får flere svar fra kandu end du får fra de andre sider, som du har deltaget i.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-10-18 12:55

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-10-18 10:33

Jeg slettede også det sidste point givende svar i kandu,
men det dukkede op igen.

Det er nu slettet 3 gange mere, men kommer stadig tilbage,
så problemet med at slette Gmails eksisterer stadig.