/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 18220
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 4839
10  g_h 4281
MobilePay-notifikation udebliver
Fra : Lincoln1242
Vist : 57 gange
50 point
Dato : 01-10-18 21:15

Jeg har gennem længere tid haft ”udfordringer” med at jeg ikke får notifikationer på min LG G3, når folk sender penge til mig på MobilePay. Jeg har gentagne gange gjort følgende:

•   Gået ind i Indstillinger > Generelt > Apps > MobilePay > Tilladelser, og givet alle tilladelser
•   Gået ind i Indstillinger > Generelt > Apps > MobilePay > Notifikationer, og slået ”Prioritet” og ”Tillad at glo” til
•   Gået ind i Indstillinger > Lyd og Notifikation > Apps > MobilePay, og slået ”Prioritet” og ”Tillad at glo” til
•   Gået ind i Indstillinger > Generelt > Batteri og strømbesparelse > Batteri forbrug > Ignorer optimeringer, og angivet at batterioptimering skal ignoreres for MobilePay, så kan appen køre i baggrunden, selv om skærmen i dvale
•   Afinstalleret appen og installeret den igen, og givet alle tilladelser ifm. installationen
•   Sikret mig at ”Notifikationer” og ”Lyd” er slået til inde i selve appen
•   Tømt applikationernes cache
•   Genstartet telefonen
•   Sørget for at telefonen er opdateret

Men lige lidt hjælper det! Jeg får maksimalt én notifikation ifm. med modtagelse af penge – herefter ophører notifikationerne igen. Og så kan jeg starte forfra med hele ovenstående øvelse.

Der må være et eller flere steder på telefonen, hvor notifikationerne også skal slås til??

 
 
Kommentar
Fra : katekismus


Dato : 04-10-18 10:23
Annuller spørgsmålet
Fra : Lincoln1242


Dato : 26-11-18 09:49

Linket henviser blot til det samme, som jeg allerede har gjort.

Jeg har haft kontakt med MobilePay Support - de havde ingen løsningsforslag, ud over det, jeg allerede har prøvet. Så de smed også håndklædet i ringen, og sagde indirekte at problemet ikke kan løses, og at de ikke har tænkt sig at gøre yderligere ved det.

Fremover skal jeg manuelt logge ind i appen, og se om jeg har modtaget penge.

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 175241
Tips : 31786
Nyheder : 719565
Indlæg : 6394062
Brugere : 218459

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste