/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Danske Bank HVIDVASK :-)
Fra : kai-d
Vist : 301 gange
300 point
Dato : 29-09-18 17:48

Efter den minimale succes er Den Danske Bank nu gået fra HVIDVASK til KULØRT VASK.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-09-18 18:08

NÅ? OG?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-18 06:21

Min opfattelse er nu at de har fået travlt ved håndvasken, hvor den enes hånd vasker den andens.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 30-09-18 08:04

Det er bare ikke i orden at så stort firma hvidvasker penge.
Ikke fordi det er i orden at mindre firmaer gør.
Men hvis det havde været hr og fru Danmark - var den ikke gået.
Bestyrelsen og leder bør stå med ansvar personligt for dette.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-18 07:43

Rotterne har travlt med at forlade den synkende skude. Først Thomas Borgen og nu chefjuristen. Begge med et gyldent håndtryk for deres uduelighed.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 300 point
Dato : 02-10-18 09:20
Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 02-10-18 10:01

Tak for svaret Mosebaek.