/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Itunes starter op når jeg
Fra : jensviggo
Vist : 205 gange
50 point
Dato : 22-09-18 08:01

starter op, vil gerne have programmet fjernet fra jobliste, hvordan?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-09-18 09:46

Måske misforstår jeg spørgsmålet. Har ikke selv Itunes.

Gå i jobliste (CTRL + SKIFT + ESC). Her er masser af muligheder, for at stoppe/deaktivere.

M.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-09-18 09:52

Når du har startet Jobliste, så vælg fanebladet Start, find og marker iTunes og vælg Deaktiver.

Så starter iTunes ikke automatisk næste gang du starter PC'en

Kig evt. efter andre Apple programmer, som du deaktiverer på samme måde!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-09-18 07:01

Når jeg starter joblisten kommer der følgende: programmer, processer, tjenester, ydeevne, netværk og brugere.
Når programmet itunes er aktiveret, hvordan deaktiverer jeg det?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-09-18 07:16

Citat
Når jeg starter joblisten kommer der følgende: programmer, processer, tjenester, ydeevne, netværk og brugere.
Når programmet itunes er aktiveret, hvordan deaktiverer jeg det?

Så tror jeg at du starter med at fortælle hvilket Windows system du kører?

Mit forrige indlæg forklarerede det ellers ret kort og nemt

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-09-18 07:44

Windows 7

ja fin forklaring, men kan ikke finde det du nævner

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-18 08:46

Citat
ja fin forklaring, men kan ikke finde det du nævner

Jeg tager altid udgangspunkt i at folk har den nyeste Windows, (i dette tilfælde Windows 10), når de spørger, UDEN selv at angive hvilken version de bruger
Så kan mange misforståelser, og forvirring, nemt undgås.

når du starter Jobliste, så skal du sikkert klikke på Vis mere/Flere Oplysninger (nederst), for at se den fulde Jobliste.

Ellers se denne --> http://www.vislo.dk/fjern-opstartsprogrammer-i-windows-7/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-09-18 09:59

Vis mere flere oplysninger er der ikke, men jeg gik i start og skrev msconfig, og så var det rimelig nemt.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 24-09-18 05:37

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar