/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Smeg ovn
Fra : LinetteR
Vist : 132 gange
20 point
Dato : 18-09-18 12:33

Hejsa jeg har en smeg ovn der varmet hele tiden. Så skiftede jeg termostaten. Men nu gider det igen ting. Hvad kan jeg gøre??? Hjælp hjælp

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-09-18 13:38

Prøv lige at omformulere, så det kan forstås

Kommentar
Fra : LinetteR

Dato : 18-09-18 13:49

Ovnen bliv ved med at varme. Så bliv termostat skiftede. I håb om det ville hjælpe. Men nu virker den bare ikke. Den vil ikke nogle ting. Hvad kan det så være???

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 18-09-18 14:10

Citat
Så bliv termostat skiftede. I håb om det ville hjælpe. Men nu virker den bare ikke.
Derfor skal man ikke selv lege med det. Sandsynligvis er det vel termostaten det er galt med, men det kan kun en professionel fortælle dig.
Forhåbentlig er der ikke garanti på ovnen for så er den bortfaldet nu.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-09-18 11:06

Du har velbare forbundet det forkert.

Det kan også være en termosikring, som er udløst.