/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Maleri af Jens dragsbo
Fra : bodillouise
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 16-09-18 08:27

Jeg har et fint billede som Jens dragsbo har lavet. Motiv gamle huse
Hvor kan jeg finde ud af om det er nogle værdi ?
Jeg har desuden en enkelt stor skitse med skelet (1.7 m x 60 cm) af Inger Maria gabrielsen fra startede af 1900 tallet. Kunne denne have en værdi ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-09-18 10:26

Du kan altid få dine ting vurderet nemt og gratis hos os, ved at benytte vores online vurdering.

Vores eksperter sidder klar og du vil typisk modtage din vurdering indenfor 3 dage.

Alt du skal gøre er at logge ind, beskrive det du gerne vil have vurderet og uploade et billede.

Nemt, hurtigt og gratis.

Log ind for at få en vurdering
For at få en online vurdering, skal du være logget ind:
• Klik her for at logge ind
• Eller opret et gratis login her
https://www.lauritz.com/da/online-vurdering/a12686/6/4/

Få en gratis online-vurdering
Vi tilbyder også en gratis online-vurderingsservice for vores kunder. Opret dig her, hvis du ikke allerede er kunde.
https://bruun-rasmussen.dk/m/static/valuation/online/index.html

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-09-18 10:32
Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 50 point
Dato : 16-09-18 10:34

Mig bekendt er priserne og ekspertisen højere hos Brun Rasmussen end hos Lauritz,
så kontakt hellere den sidst nævnte...

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 05-10-18 14:21

Tak for svaret svendgiversen.