/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
elektrostatik
Fra : anuarak
Vist : 161 gange
500 point
Dato : 08-09-18 13:08

Jeg søger en bordplade størelse i a3 format eller deromkring som er elektrostatisk-
jeg skal bruge den til at fastholde folie emne under beabejdning
Jeg har en gammel plade fra en rolandplotter(DXY 980), men den er nu ved at være slidt.
Er der nogen der ligger inden med sådan eller hved hvor man kan købe sådan noget?

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 11-09-18 14:58

Ingen hjælp at hente -- jeg lukker spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : anuarak

Dato : 11-09-18 14:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål