/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Track Route App
Fra : mig-selv
Vist : 294 gange
200 point
Dato : 04-09-18 22:33

Mangler en App der kan følge min færden over alt + gemme den på nettet som et kort.
har før brugt MyTracks, men med ny telefon og opdatering fra udvikler - kan man ikke gemme ruten - jeg har ikke muligheden for det (Eksport):
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zihua.android.mytracks&hl=da

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 05-09-18 07:06

Hvis du bruger Android, så har du muligheden for at aktivere 'Placeringsoplysninger', og så kan du via Google Maps se nøjagtig hvor du har været! Uden at bruge 3. parts app.

Vælg 'Din tidslinje' i venstre menuen på Google Maps, og se dig omkring.
Du skal være logget ind på en Google konto!

https://www.google.com/maps/timeline?hl=da&authuser=0&ei=a2OPW4HdF8HJsQHcwIv4Dw%3A58&ved=1t%3A17706&pb

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-09-18 09:40

Endomondo life 360 er bare et par stykker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-09-18 21:34

Citat
Endomondo life 360 er bare et par stykker.

Kræver Login.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 06-09-18 21:37

Tak for svaret dogvillestar.
Genialt, hvad skulle man uden andre har prøvet ´turen´ å¨kandu = den er bare ikke særlig nøjagtig, op til 50 meter ved siden af = meget nu til dags - måske min GPS hastighed skal justeres?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-09-18 21:40

NB Geo Tracker er gratis og virker perfekt sammen med Google Earth og ruten kan uploades/sendes:
https://play.google.com/store/apps/details?id=geo.tracker&hl=en_US

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-09-18 06:04

Det som Google tracker på mig, er rimeligt nøjagtigt.
Var en måned i Vietnam i foråret på MC, hvor placeringsoplysninger var slået til, og jeg kan faktisk i dag følge min tur dag for dag og se hvor jeg har været, og hvornår!