/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Udenlandske mail fra sexede piger
Fra : vagn2901
Vist : 171 gange
100 point
Dato : 03-09-18 16:02

Jeg får dagligt ca. 15 mail fra damer med opfordring til kontakt. De kommer kun på min Iphone og ikke på min PC. Hvordan stopper man dem?
Mvh
Vagn

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-09-18 16:04

På din PC ryger de sikkert i spam filtret. Stoppe dem, kan du ikke.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 03-09-18 16:06

Blokerer dem omgåede, så kommer de ikke igen...
Lad dem blot ikke vide de er kommet igennem.

Du er jo nok så heldig, at de har fået fingre i din mailadresse et eller andet sted fra.
Jeg får også jævnligt mails, men dog ikke i det omfang.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 06-09-18 07:55

Det sker fordi man bare udlevere ens mail adr. til en hver, og sikkerhed er en glemt disciplin.
Når først din mail er opsnappet i dette miljø så er der kun en vej, skift til ny mail adr.

Husk der skal bare 1 til som ikke forstår sikkerhed og som har din email adr., så er du ramt.

Samme grund til jeg ikke bare give mit mobil nr. ved handel, da rigtig mange virksomheder ikke har styr på at beskytte disse data.
Med de nye GDPR regler bliver det dyrt for dem, først Hacket og så en kæmpe bøde.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-09-18 10:57

Gå ind i din webmail og tjek SPAM mappen, bloker så alle de uheldige mails - men kommer de fra forskellige kan det være en langsommelig proces!

Clou

Annuller spørgsmålet
Fra : vagn2901

Dato : 17-09-18 15:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål