/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rengøring
Fra : Rosa12
Vist : 274 gange
225 point
Dato : 20-08-18 09:40

Hej

Jeg er så træt af at gøre rent.

Kan I anbefalde et rengøringsfirma, hvor pris og kvalitit hænger sammen.
Og ja, kan godt google en masse firmaer, men det siger intet om hvordan de er, så er anbefaling af nogen der bruger et, bedre

Jeg bor i Hvidovre lige op af Rødovre station

Med venlig hilsen
Natasja

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-08-18 11:36
Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 20-08-18 11:54

Når jeg trykker på linket, kommer der flere frem, hvem af dem er det du kan anbefalde?

Eller har jeg set på rigtig mange firmaer, men det er netop anbefalingen jeg søger, det er jo nogen man igen og igen lukker ind i sit hjem når man ikke er hjemme.

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 20-08-18 11:55

Jeg elsker ikke at gør rent- men jeg elsker de penge jeg sparer ved at gør det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-08-18 09:56

Kig ind på facebook siden, Roskilde hjælper hinanden.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 225 point
Dato : 24-08-18 09:58

Hov, huskede forkert. Prøv en side med Rødovre

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 24-08-18 10:23

Der er ikke nogen hvor man kan få anbefalinger, de bliver slettet

Godkendelse af svar
Fra : Rosa12

Dato : 24-08-18 10:23

Tak for svaret katekismus.