/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung App's
Fra : olarsen
Vist : 252 gange
200 point
Dato : 09-08-18 21:48

Findes der muligheder for at fjerne alle disse irriterende perinstallerede App's fra Samsung?
Jeg kan egentlig godt lide Samsung's produkter, men jeg står nu for at skifte min gamle Xcover3 ud med en nyere telefon, og ikke nødvendigvis en 'håndværker'. Hvis disse ikke nødvendige App's kan fjernes er jeg ikke i tvivl, så bliver det en Samsung igen - men ellers . . .

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 200 point
Dato : 10-08-18 06:08
Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 10-08-18 13:01

Jeg har kigget/læst på det link du har sendt Stouenberg. Jeg får lidt en association til SPAM mails, fordi det er skrevet på et lidt ubehjælpeligt dansk! GOOGLE oversættelse??? Jeg har en anden gammel Samsung telefon, som så lige kan blive prøveklud for operationen.
Jeg fandt selv dette link:
Citat
https://www.google.dk/search?q=how+to+root+a+samsung+galaxy+xcover+3&oq=how+to+root+a+samsung+xcover3&aqs=chrome.1.69i57j0l2.14888j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Men har ikke prøvet det endnu.

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 10-08-18 15:45

Tak for svaret Stouenberg.