/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Mørtel!
Fra : horseman
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 04-08-18 10:37

Jeg har opbevaret mørtel i sække i stalden, hvor det naturligvis har fået frost.
Jeg har endda en helt ny uåbnet sæk, som er hård som sten!
Jeg går ud fra, der ikke er noget at gøre?
Det er jo heller ikke så dyrt at købe nyt, men hvordan kommer jeg af med alle de sække, der efterhånden har hobet sig op? De er jo tunge, og jeg har ingen bil!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-08-18 19:08

Genbrugspladsen (lån en bil/få en til at køre))

Spørg din skraldemand så kommer og tømmer dit skrald

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-08-18 23:02

Hvad med at hakke det i stykke og smide det et sted på din grund...
Det er jo kun kalk... Når du har en stald, må du jo også have noget grund...

Accepteret svar
Fra : bodillouise

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-18 07:23

En sæk der har overvintrer har fået fugt og er umulig at hakke i stykker.
Brug den evt til vejfyld (hvis man er ved at lave ny vej og gravet en kasse ud til dette)
Ellers må du kende en der vil hjælpe dig og køre på genbrugen med det.
Ved ikke om en mulighed kunne være stor skrald der hvor du bor (ved det findes i nogle områder/sætter ting ud ved vejen og de bliver hentet på en bestemt dato)
flere forskellig steder slå folk opslag op om at tilbyde/søge hjælpe af hinanden med forskellige ting, dette var også en mulighed. Så det kan komme af sted.

Godkendelse af svar
Fra : horseman

Dato : 05-08-18 09:35

Tak for svaret bodillouise.