/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Gave ved årsdag
Fra : bodillouise
Vist : 377 gange
100 point
Dato : 01-08-18 17:22

Vi har her den 22 august årsdag.
22 år sammen med samme person ??
Vi plejer altid at købe en gave til hinanden, jeg er dog helt ude ide i år.
Priside ca 500-2000 kr.
Igennem årerne har han fået : flagstang, kapsav, tøj, deo. Gavekort til ansigt behandling, hækklipper. Bøger

Hans interesser er at fiske (har alt udstyr) inkl båd bruger dog ikke så meget tid på det.
Har selv lige købt kamara. Vi har ny græsslåmaskine.
Bruger en del tid på vores landejendom som er ved at være gennemrenoveret.
Talt om harpun og snorkel og om han gerne vil prøve at fiske på den måde ( tror bare ikke han for det brugt det nok)
Nogle gode ideer ?
Manden er 56 år, mangler ikke værktøj. Ikke speciel haveinteresseret (slå kun græs), lave ej mad.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-08-18 17:46

En tur i byen, efter al det ´havearbejde´.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 01-08-18 19:23

Den er godt nok svær. Manden har jo alt, sikkert incl. en dejlig kvinde.

Bob bob....jeg har været helt ude i hjernens kringelkroge.

Kan han li`at kigge tv?? Alle cd`er af Matador eller Huset på Christianshavn.

Dem ser vi selv med stor fornøjelse, selv om vi efterhånden kan dem udenad.

Citat
Bruger en del tid på vores landejendom som er ved at være gennemrenoveret

Måske et dyr. Høns ??

M.

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 01-08-18 22:23

Mosebaek
Tak det ved han bare ikke at han har ???? han syntes nemlig jeg er umulig.
Nej høns : rotter så det skal vi ikke have.
Film og serier : vi har Viasat og der kan vi stort set se alt ??

Mig-selv
En tur i byen kunne da være en ide.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-18 09:05

Han skal da have en oplevelse.
Han skal på en lille sejltur med frokost i det fri for enden af turen.(jeg aner jo ikke hvor i landet i bor.
Alle jers venner skal så støde til frokosten.
Måske kan du lave en lille sang som i alle kan synge.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-08-18 12:13
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-08-18 12:32
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-08-18 08:33

Find den lokale dykkerklub, og giv ham en prøvedag med harpunfiskeri.

Eller en billet til en elv i Norge, hvor han kan fluefiske.

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 03-08-18 10:22

Selvfølgelig skal han/I have en oplevelse, ingen tvivl ??

Der findes trætopklatring og lignende forskellige steder i landet. Prøv noget nyt, en operaoplevelse, en tur i skuespilhuset eller TV byen, et besøg på en af Danmarks øer, eller ophold på et welness incl massage, i et område hvor der kan fiskes, eller i vadehavsområdet? Eller hvad med et Tantrakursus

Noget I ellers aldrig får prøvet.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-08-18 11:02

Er han til smykker?

F.eks. en lidt fed ankerkæde eller bischmarck.

Eller en slipsenål fremstillet specielt til ham. Det behøver ikke, at koste mere end en fra en butik.

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 06-08-18 19:16

Tak for svaret Mosebaek.
Det ende med en gasgrill så Det blev dog ikke lige nogle af de ting du sagde.
Men syntes du kom med mange gode ideer, som måske kan bruges næste gang