/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
hvem ejer naboens hus?
Fra : ingelein
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 30-07-18 12:28

hej,
vores nabo er flyttet fra huset og da jeg troede at hun var ejer af huset, har jeg mailet til hende at postkassen flyder over og at der går personer og kigger ind af vinduerne. Huset er ikke sat til salg og tidligere brboer meddeler at hun kun boede til leje. Det er flere måneder siden hun fraflyttede huset.
hvor kan man få oplyst, hvem der ejer huset?
Ingelein

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-07-18 12:40

Spørg kommunen...
Vej og park kommer måske endnu og tømmer skraldespande?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 30-07-18 13:00

www.tinglysning.dk kan du selv finde ud af det.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-07-18 13:04

ja, skraldespandene bliver flyttet frem af skraldemændene og tilbsge af mig.
der har i de sneste måneder været mange håndværkere i gang med huset, som ellers var nyrenoveret for et par år siden. det vil være for nysgerrigt at spørge håndværkerne, som kommer 50 km fra og er danske, om hvem der ejer huset. jeg har googlet om huset var til salg hos en ejendomsmægler, men det var det ikke.
ingelein

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-18 15:39
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-07-18 16:38

tinglysning og ois virker begge fint. først til mølle får points, men tak til jer begge
ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-08-18 18:07

Hej,
Hvornår lukker du spørgsmålet?

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 02-08-18 18:33

Tak for svaret Bille1948.Jeg havde glemt send knappen efter at have accepteret. sorry

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-08-18 23:29

OK, tak for point