/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Katte.
Fra : piaskov
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 29-07-18 18:20

Jeg /vi har fået et problem.
Vores nabos kat er begyndt at komme i vores have.
Den SK... og PI... over alt i haven.
Ikke nok med det er den i denne varme, hvor vinduer stå åbne, begyndt at hoppe ind til os.
Den går på køkkenbordene ligger i sengen osv osv.
Jeg har haft fat i naboen. MEN hun er fuldstændig lige glad.
Du kan bare smide den ud siger hun.
Jo tak. Det gør vi også lige så snart vi opdager den.
Hvordan er reglerne/lovene lige omkring det ??
Det ender sq med jeg "kvæler" det dyr, og naboen også.
Det kan jo ikke være rigtigt at vi skal lægge have og hus til hendes kat. Hun har selv kun en gårdhave med fliser . Så der kan katten jo ikke besørge.
Fornuft er en umulighed at snakke med hende.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-18 18:30
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-18 18:37

Ret effektivt er en kraftig vandpistol/vandgevær. Det plejer at være meget effektivt at give missen et par sprøjt. Så bliver det rimelig uinteressant at komme hos dig.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-18 18:43

Tak for svaret katekismus.
Det var netop det jeg skal bruge.
Fortsat god weekend.