/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad sker der?
Fra : dogvillestar
Vist : 261 gange
500 point
Dato : 28-07-18 06:09

Hvad sker der med Kandu?

Her til morgen loggede kandu.dk mig ind automatisk, og logger mig ikke ud igen hver gang jeg går til et nyt emne.
Indtil i går, så blev jeg logget ud hver gang jeg skiftede side, og blev ikke logget automatisk ind!

Er der mon én der har rodet med koden, og optimeret nogle ting?

I så fald, så er det en glædelig nyhed

Oplever I andre forandringer?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-07-18 08:45

Jeg skal kun logge ind når jeg har kørt en ccleaner. Kandu har været klippestabil i nogle uger nu! Ikke noget vi er vant til

God weekend/sommer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-07-18 09:20

Jeg oplever ikke noget tilsvarende,
men der er ikke mange spørgsmål på kandu mere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-07-18 10:31

Citat
Her til morgen loggede kandu.dk mig ind automatisk, og logger mig ikke ud igen hver gang jeg går til et nyt emne.
Indtil i går, så blev jeg logget ud hver gang jeg skiftede side, og blev ikke logget automatisk ind!

Oplever det kun hvis jeg klikker på interne links til andre kandu spørgsmål OG bliver på kandu gennem linket.
Tror nærmere at du har rettet på din COOKIE ´politik´.

Citat
men der er ikke mange spørgsmål på kandu mere.

Det kommer nok tilbage når heden er overstået.
Ellers kunne vi jo invitere ´spørge jørgen´.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-07-18 11:06

Jeg har ikke oplevet det du taler om.

Og dog
Jeg bruger aut log in
Men en sjælden gang kan jeg opleve log in krav når der inde på Kandu siden klikkes til et ældre kandu spørgsmål.
Hopper jeg tilbage til siden med linket er jeg stadig logget ind

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-07-18 05:14

"Hvor længe var Adam i Paradis"!

Nå, men hér til morgen er alt ved det gamle.

Ingen automatisk log-in, og bliver logget af på interne links!

Har ikke lavet noget om med cookies, hverken i dag eller før!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-18 09:23

Du har nok prøvet at logge ud - genstart - log ge ind.

Hos mig virrker aut login

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-18 10:18

Adam var i paradiset indtil efteråret - hvor æblerne var modne.

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 31-07-18 10:13

Man kan altid forsøge sig med at rense for cookien og den slags, næste trin er at genstarte, så de sidste opdateringer kommer med, mm man har indstillet på manuel opdatering. Ellers kontakt den it-ansvarlige og råb om hjælp, men husk at se ynkelig ud, ellers får du sparket og ryger på r.. og albuer og smadre pc’en, hvorefter du må købe ny .... vourla så blev det problem løst!