/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
SPYBALL ALARM - HJÆLP!!!
Fra : arkoh
Vist : 674 gange
20 point
Dato : 30-06-03 11:52

Det haster sgu lidt det her... har solgt min MC, men her dagen før overdragelse, viser det sig at min SPYBALL alarm ikke opførerer sig som den gerne skulle (HVORTYPISK ER DET?)! Jeg har INTET ønske om at sælge min MC, uden at den fungerer optimalt, så jeg har frygteligt brug for et par gode råd til at løse problemet HER OG NU!!!

Problemet er:

SPYBALL alarmen (modelnr: AM/8510T) er aktiveret... og er gået i standby position. Men når jeg så tjekker alarmen ved at aktivere den (ved at skubbe til MC'en), så får jeg kun en blinken fra Lygterne og fra den røde lysdiode... INGEN ØRESØNDERRIVENDE LARM FRA SIRENEN! Startspærre virker... alt virker... undtagen SIRENEN!!!

Hvar dævlen er der galt her??? Er der nogen derude der kender til det her problem?

Al hjælp er VIRKELIG værdsat!!!

Kommentar
Fra : hms

Dato : 30-06-03 12:05

Hej.

Her haft samme problem med min.Og har det stadig.I mit tilfælde var der kommet vand ind til elektronikken, men jeg ved ikke hvordan. Monterede efterfølgende alarmen i en anden position(efter rengøring/tørring) for at se om den kom til at virke igen, men negativ !!. Ingen lyd, men masser af blink.

m.v.h.
Henrik

Kommentar
Fra : arkoh

Dato : 30-06-03 12:32

citat: "Her haft samme problem med min... "

Jeg synes ellers det startede så godt Henrik!!! - Havde virkelig håbet der var et simpelt svar på mit spørgsmål! Såsom... sikringen skal bare skiftes... batteriet er løbet tør...

Er der da ikke nogen derude med det simple svar???

Kommentar
Fra : hms

Dato : 30-06-03 20:03

Hej.
Jeg glemte lige at sige, at reparationsomk.er ca.Kr. 500,- , hvis du sender den ind til www.lpas.dk
Det undersøgte jeg dengang.
m.v.h.
hms