/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 10 pro 395
Fra : Eyvind
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 17-07-18 15:35

Dette tilbud ser jo fristende ud...........er der nogen som har prøvet og især om windows update accepterer den.
link til tilbudet:
https://softwarenow.dk/produkt/windows-10-professionel-oem/

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 17-07-18 16:27

Jeg har ikke prøvet den. Men når noget er for godt til at være sandt .....

Men ellers et interessant tilbud.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-07-18 16:32
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-18 16:43

Kontakt MS og hør om det er lovlige licenser/ godkendt forhandler. hvis ikke kan du stå med en pc der pludselig skal aktiveres inden 30 dage.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-18 16:46
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 17-07-18 16:49
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-18 17:06

Jeg har ikke tænkt mig at bruge den.............bare lidt nysgerrig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-18 17:10

katekismus - indholdet i det link ser ellers flot ud.
https://certifikat.emaerket.dk/softwarenow.dk

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-18 19:01

Tak for svaret katekismus. Selvom jeg ikke for tiden har brug for endnu en win 7 eller 10

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-07-18 19:27

For Ca 2 mdr siden fik jeg opgraderet til Windows 10 pro.
Jeg havde Windows 7 pro, og når man har den originale produktnøgle kan man bare gå ind på Microsofts hjemmeside og downloade det.
Microsoft er helt klart interesseret i at så mange som muligt har det nyeste styresystem, så derfor er det stadig muligt at hente det ganske gratis

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 18-07-18 06:11

Har lige selv købt en Windows 10 Pro licens på eBay til 45,- kr., og den virker upåklageligt i alle henseender, også vedrørende opdateringer etc..

Så ingen grund til at give ca. 400,- kr. for noget du kan få meget billigere!
Og jo, det er lovligt, så bare tag det roligt. ellers ville Microsoft ikke validere licensen positivt!

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=windows+10&_sacat=0

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 18-07-18 06:13
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-18 14:52

Tak for gode informationer - nu må jeg ud på et billigt marked, og købe en god og hurtig computer til en halvtredser eller der under.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 23-07-18 21:56

Det burde ikke koste mere end 25 kr for en win10 pro EOM licens på ebay.
Mvh Thomas