/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor mon..?
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 13-07-18 14:07

I deres iver med at bashe Trump, overser sjovnalisterne dette sprithoved.
https://www.facebook.com/MEPAndersVistisen/videos/2177921229108184/

Forestil Jer en buschauffør - eller enden i betroet job, snuppe en gibbernakker af og til imens han jobbede.... Jamen, vedkommende blev fyret på gråt papir. - Forståeligt nok.
Hvorfor ind i helv...biiiiip...... bliver sprithovedet Juncker så ikke fyret. Spritteren er jo fuld 2 x dagligt året rundt.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-18 15:37

Fordi EU toppen er en sammenspist klub, fyldt med løgn, bedrag og fortielser. Og fordi selv de "menige" medlemmer, forlængst har fundet ud af at det top privilegerede job de har, løn godtgørelse m.m., trods alt ikke hænger på træer.

Så det er med at holde sin kæft, og kigge op til himlen, i stedet. Selv vort danske kommissær, Margrethe Vestager, der elsker at fremstå som dydig og karakterfast (Der gør alle Radigale) hører man ikke et kvid fra. (Pengene tæller frem for moral).

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-07-18 16:33

Tænk at nogen stadig vil forsvare Trump, efter alle de gange han har trådt i nællerne,
han holder højest 4 år og så får vi folhånbelrigt igen frihandel?

Hvis alle skal blive glade skal man frit købe hvor varerne er bedst og billigst...
Der er mange eksempler på det modsatte og nu igen....

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-07-18 16:42
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-07-18 19:13

Citat
Tænk at nogen stadig vil forsvare Trump
jeg forsøger ikke at forsvare Trump.
Bortset fra det, så er det rigtigt det han siger vedr. NATO. Han skulle bare havde brugt en anden tone....måske..?

Skandalen tilhører ene og alene Juncker.
Underligt at Journalisterne - eller hvad det er, ikke har mere focus på sprithovedet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-07-18 19:55

Du er helt forkert på den, han lider jo af Iskias smerter, som giver problemer med balanceevnen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-07-18 19:57
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-07-18 20:20

Citat
Du er helt forkert på den, han lider jo af Iskias smerter, som giver problemer med balanceevnen
At påstå det, er jo en hån imod dem, der lider af Iskias.
Igen igen igen beviser den danske journaliststand at ha' EUs klamme hånd dybt begravet i deres anus.
Cheerio miss Angela.... Hik

Det kunne egentligt være sjovt, hvis drukkenbolten havde nået at bitchslappe den gode Donald

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-07-18 01:18
Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 14-07-18 18:52

Læg på de allerførste optagelser mærke til den lidt mørklødede mand, der går på Junckers venstre side, lidt foran ham, med smil på læben. Det er Antonio Costa, Portugals velbegavede og humoristiske premierminister, og det er tydeligt, at han får sig et billigt grin men også, at han holder fornuftig afstand, for hvem vil slås i hartkorn med JUncker?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 14-07-18 19:03

Juncker er ikke den første leder med balance problemer. Jeltsin var bare mere charmerende.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 14-07-18 19:05

For h...... Kandu. Youtube delen fungerer ikke.

https://www.youtube.com/watch?v=v9YnDirqwT4&t=30s

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-07-18 16:36

https://www.youtube.com/watch?v=1ejU_D8LBvU
Her ses et heftigt angreb af Iskias. Læg mærke til han smiler af smerte og har svært ved af holde balancen, tror han skal dø, får heldigvis kysset flere deltagere farvel.
Stakkels mand.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-07-18 16:57

https://www.folkets.dk/node/2863

Er Juncker stangstiv til NATO-topmøde – se videoen igen og vurder selv
https://www.folkets.dk/node/2862

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-07-18 18:45

Han er da pingel fuld. Var det helbredet, ville han da nok forsøge med nogle hjælpemidler
Krykker, Rollator eller Rullestol. Han er jo til fare for sig selv.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-07-18 19:17

Citat
Er Juncker stangstiv til NATO-topmøde – se videoen igen og vurder selv
Juncker er æskestiv - som sædvanligt.
Fra det kulturradikale parnas lyder meldingen; "Han mister balancen pga Iskias"
Nææææh, han mister balancen pga den kæp han har i øret. Balancenerven sidder nemlig i øret.

Men det er Trump der laver skandalen
EU = Europas Untergang

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-07-18 19:35

Citat
Han er jo til fare for sig selv.
Han er til fare for hele Europa.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-07-18 10:35
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-07-18 17:59

- Skriver Ellemann. Ellemann er skåret ud af samme stykke dårlige træ som Juncker er. Uffe og spritteren er fra samme plantekultur.

Nu kører fremmed-sprog analfabeterne......læs anal-fabeterne, de såkaldte sjovnalister, en ny løgnehistorie om Trump. Sproganalfabeterne påstaår, at Trump har kaldt EU for fjenden.
Hvis sjovnalisterne kunne deres engelsk, ville de vide, at ordet "Foe" ikke kan oversættes til fjende...tsk tsk tsk

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-07-18 17:24

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-07-18 19:30

Selv tak, Kaptajn.

M.