/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Softwareopdatering af Gardena ri 40 l
Fra : Sandvad261
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 07-07-18 16:57

Hvor finder jeg sådan en opdatering, jeg har prøvet på Gardena uden held.
Jeg ved at det er en husqarna med Gardena navn på hvad gør jeg??????????
Hej

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-07-18 17:11

Hvad er det for en "maskine"? og hvorfra ved du, at der er en softwareopdatering til den?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-07-18 18:06
Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 07-07-18 20:00

Katekismus den side der har jeg været på, den dækker ikke min som er en RI 40 L.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 07-07-18 20:03

Bille1948
Min maskine er en Gardena RI 40 L og den er vel 3 år gammel så der må ligge en opdatering for det er ligesom om at " maskinen " er blevet " dement " for den har lidt svært ved at finde rundt.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-07-18 22:08

Hvordan får jeg de seneste softwareopdateringer?

Registrer din robotplæneklipper online i overensstemmelse med anvisningerne i produktregistreringsfolderen, som følger med i kassen. Så underretter Gardena dig, når der er nye softwareversioner tilgængelige.

https://www.gardena.com/dk/support/advice/ofte-stillede-sporgsmal/

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 08-07-18 13:16

Hej Katekismus
Den du der kom med havde jeg godt nok ikke tænkt på, men nej du det kunne ikke bruges til noget for da jeg købte klipperen var jeg inde og registrer den for det tilfælde at der skulle være nogen der ville rende med den.
Jeg har jo som før omtalt været inde og se men nej der er ingen steder hvor man kan logge sig ind og se om dit og dat.
Hej

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-07-18 13:39

Ok, prøv ret henvendelse til dem
https://www.gardena.com/dk/support/

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-18 14:04
Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 09-07-18 20:03

Tak for svaret katekismus.selv om det ikke kunne bruges men du var sådan set inde på noget rigtigt, men den der med kundeservice den kan man godt springe over for her følger svaret...
Man kan ikke selv få fat i filen eller programmet, man er bondefanget for man skal til et serviceværksted og lade dem opdatere klipperen det koster 300 kr. + moms
Da mit batteri her sidste år flippede ud, så købte jeg jo et uoriginalt til den halve pris og det kørte bare, der er bare lige det ved det at inde i menuen på klipperen " programmet " der skal man nulstille batteriet, for ellers stopper den ved max XXX opladninger selv om der stadig er masser af liv tilbage.
Hej

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-07-18 20:08

Ok, det med service værksted læste jeg godt på en tysk side, men synes det lød lidt underligt!