/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Converse sko voksne
Fra : peggy1
Vist : 246 gange
160 point
Dato : 28-06-18 12:57

Jeg har lovet ar hækle et par converse sko i str.38/39
Men de opskrifter jeg kan finde er enten til babyer eller også er de på engelsk, jeg kan ikke hækle engelske opskrifter.
Der var et par i hendes verden, men sålen vartodelt og opskriften var ikke til helt at forstå, ikke for mig ihvertfald..
Så hvis der er en der kan hjælpe mig, vil jeg blive glad.
Hilsen Peggy

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-18 13:14
Kommentar
Fra : peggy1

Dato : 28-06-18 13:38

Katekismus, tak for startet, men har jeg været inde, der står der bare at man skal bruge nål str. 7 ikke hvilken garn og ikke hvad hæklefastheden er, så den kan jeg ikke rigtig bruge, desværre.
Hilsen Peggy

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 160 point
Dato : 28-06-18 19:23

Der er hæklegrupper på facebook, hvor der deles opskrifter, hvis det kunne være en ide?

Sikkert de helt forkerte https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7960&cid=3

Kommentar
Fra : peggy1

Dato : 28-06-18 21:42

1000 tak katekismus, det er super at du fandt den, det er nemlig kun sålen jeg har problemer med, og nu kan jeg jo bare rette det til så det kommer til at passe.
hilsen Peggy

Godkendelse af svar
Fra : peggy1

Dato : 30-06-18 13:01

Tak for svaret katekismus.