/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opsætning af programs farver
Fra : steenandreasen
Vist : 164 gange
100 point
Dato : 20-06-18 12:44

Efter windows 10 opdatering er alle skærmfarver ændret til sort, det var ikke noget problem på skærmen at ændre dette, men programmer er også ændret til sort eks.Word hvordan ændre jeg den farve.
vh Steen A

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-18 15:04

mon det er en skærm driver der ikke virker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-18 20:17

Kig lige her:

højreklik på vinduet nede til venstre
vælg enhedhdshåndtering
står alt pænt lige under hinanden ..........ellr hvad står der.

eller:
højreklik et tomt sted på skærmen og klik på personlige indstillinger
så har du lidt muligheder.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-06-18 08:16

Det er Windows der 'bestemmer' layout og farver på vinduerne.
Det vil sige at hvis du via Windows Personlige indstillinger laver om på farver, fonte og lignende, så vil alle vinduer blive påvirket, også f.eks Word, da det som sagt er Windows der står for layoutet af dine vinduer!