/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Har I handlet hos Wood To You?
Fra : hchristensen01
Vist : 251 gange
20 point
Dato : 17-06-18 12:45

Hej

Er der nogle af jer, som har handlet hos https://wotu.dk? Ved I, om de er gode? Jeg overvejer nemlig at bestille et sofabord hos dem.

Mange tak for svar

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-06-18 12:58

Så gør du bare det og annullerer spørgsmålet som alle de andre du har stillet..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-06-18 13:01

Ja, og det er spild af point, da de jo ikke annulleres da de er trukket

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 30 point
Dato : 17-06-18 13:20

Dem jeg kender, og som har handlet der, siger vist at det er sekunda varer. Men jeg har ikke selv handlet der.

Godkendelse af svar
Fra : hchristensen01

Dato : 17-06-18 13:24

Tak for svaret Eyvind. Jeg må overveje det, deres varer ser ellers fine ud. :)

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 17-06-18 15:50

JEG HAR ALTID UNDRET MIG OVER, NÅR DER IKKE STÅR NOGEN ADR. PÅ DEN HJEMMESIDEN,
HVOR MAN VIL HANDLE.

SLÅR JEG TELF. NR, OP BOR HAN PÅ 2.SAL TV ??

PÅ TRUSTPILOT.DK, FÅR DE 5 STJERNER, OG DER STÅR SUPER SERVICE OG LÆKRE VARER.

HÅBER FOR DIG, AT DET STADIG PASSER

MVH AG112