/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
video
Fra : kivi
Vist : 196 gange
100 point
Dato : 15-06-18 11:32

video converter det program jeg har kan kun tage 99 små bider video og når man så skal brænde 250 ned på dvd skive så man kan se det på tv så er det mange skiver når det hele fylder lige godt 3,5 gb . dem som jeg har prøve på store er fyldt med skidt og møj så er der et andet program som er nemt at håndtere så hører jeg gerne om det

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-06-18 15:30
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-18 01:07

Tror ikke du spørger rigtigt, du har haft spørgsmålet oppe før og sikkert mis-forstået.
Da JEG i gamle dage ville fyldte en `skive´ med småklip (over det du spørger om), brugte jeg dette:
http://www.avitodvdfree.com/
Og det var ´bare´ atlægge alle filer i samme mappe og så ellers markerer alle og over i programmet = så fandt det selv ud kvalitet ? hvis filerne overskred CD/DVD.
MEN IGEN hvad mener du, selv 1 klip på 100MB kan du få til at fylde en skive på 4,6 GB ud, hvis du ikke forstår meningen med filmkvalitet OSV

Men stadig ? alle DVD afspillere burde kunne læse MEPG/ASF/ og et par stykker jeg ALDRIG ville bruge = men det står i din brugs-anvisning hvad den kan afspille.
Programmet jeg linker til = konverterer samtlige filer til DVD? som kan afspille af samme.

Men tror du laver typiske begynder-fejl? og det får vi ikke at vide af dig.
http://dk.wondershare.com/dvd-player-format.html

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-06-18 08:36

mig selv, mit problem er at de free progranm som jeg har prøvet kan kun converete 99 sekvenser og jeg har 250 som jeg gerne vil have på en skive , jeg har ikke indtryk af at selv om jeg køber så når jeg ikke over 99 .som mappen ser ud nu fylder den 3,5 gb

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-06-18 21:59

Sikkert bare ?? programmets programmør der ikke tænker over 99 + .
Og det trods alt mange klip´s der skal konverteres/ samles - har ikke selv haft så mange på engang.
Hvilket format kan din DVD afspille?
Hvis????? jeg var dig, købte jeg en Media afspiller, hvor du bare smider ´skidtet´ på en ekstern/ USB stik og så bare sæt den til dit tv.
Selv bruger jeg en WDTVlive? som ÆDER det meste jeg smider på den:
https://www.google.dk/search?q=WD+TV+live&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwj8htG4_t3bAhVCJ1AKHU_tClMQBQgkKAA&biw=1164&bih=527

Men den er efter hånden for gammel til mit brug, så overvejer at købe en Android = til meget LILLE penge og som kan AFSPILLE ALT:
https://www.google.dk/search?q=android+mediaplayer&oq=android+med&aqs=chrome.3.69i57j69i60j0l4.7413j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-06-18 22:04

Denne burde kunne afspille ALT hvad du smider i ´røven´ på den, men ikke Verdens hurtigste
Men heller ikke dyreste = i forhold til besværet med at konvertere film og lægge dem på skiver og brænde = Næ, direkte fru USB/ disk eller PC:
https://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv-tilbehoer/streaming/oevrige/mediaplayer-mxq-pro-s905w-1gb8gb-0571975?cid=af_920703000000

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-06-18 22:08

SORRY - der blev selv jeg omstillet til noget andet end ??:
https://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv-tilbehoer/streaming/oevrige/x96-mini-media-player-s905w-1gb
Men søg selv på nettet på Android Media Player, jo ? nyere udgave af Android des bedre, men også dyrere.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-18 22:09
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-06-18 07:46

det er ikke afspilningen der er problemet ,det er programmerne der ikke kan convertere mere end 99 sekvencer og jeg skal bruge 250

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 21-06-18 18:14

Tak for svarene mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-06-18 22:40

Citat
det er ikke afspilningen der er problemet ,det er programmerne der ikke kan convertere mere end 99 sekvencer og jeg skal bruge 250

Har lige testet Formatoz, og det tager ALT hvad jeg smider i programmet 200+ klip´s og tager dem en af gangen/ ELLER = det kan også lægge det sammen til en stor film = men IGEN det skal jo tilpasses dine skiver men så bliver det er en anden snak om kvalitet af det du vil have på en dvd skive.
Så et eller andet sted må det være din pc der ligger en begrænsning = eller du skriver ikke om fil-formatet? er den nye H265 (som Youtube ´også´ bruger) = så er der ikke mange gratis programmer der overhovedet vil konverterer dem:
https://www.google.dk/search?q=h264+vs+h265&oq=h26&aqs=chrome.4.69i57j0l5.10285j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8