/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
apps
Fra : scj
Vist : 261 gange
300 point
Dato : 08-06-18 12:16

Hjælp når jeg trykker på mine apps på skrivebordet starter de ikke op i stedet kommer google frem . hvad er der sket?

mvh. søren jensen jeg håber på et svar der er til at forstå, da jeg ikke er så skrap til comp.

kører win 10

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 08-06-18 14:26

Apps - mener du de fire ruder nede til venstre.

Godkendelse af svar
Fra : scj

Dato : 08-06-18 15:03

Tak for svaret Eyvind. men kunne ikke bruge det. jeg mener apps man har oprettet på skrivebordet , det kan være bank,e-boks, osv.

Kommentar
Fra : scj

Dato : 08-06-18 15:21

Tak for svaret Eyvind. men kunne ikke bruge det. jeg mener apps man har oprettet på skrivebordet , det kan være bank,e-boks, osv.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-18 15:23

Bank og e-boks læses via en browser, så det er rigtigt, at der startes en browser op.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-06-18 20:01

Mine genveje (som du kalder apps) har også opført sig undeligt efter en opdatering.
Slet din genvej genstart og lav en ny genvej for dem der ikke virker.