/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
De bedste hjælpemidler/apps på ferien?
Fra : Thomas7901
Vist : 93 gange
40 point
Dato : 05-06-18 09:29

Hej alle Kandu'er.

Jeg har længe set med herinde og fået god inspiration og hjælp, så tak for det :-.)

Nu er det min tur til at spørge jer. Jeg er sammen med min kæreste de seneste 2-3 år blevet meget mere miljøbevidst omkring voresklimapåvirkning, derfor har vi bestemtos for at tage på togrejse i år gennem Europa. Mit spørgsmål er om I har nogle gode apps I kan anbefale?
Jeg har selv fundet inspiration i denne liste: https://interrailguide.dk/de-bedste-rejse-apps/, som jeg egentlig synes var meget god, men ved ikke om der kunne være flere gode apps, jeg kunne have overset :-/?

Thomas

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-06-18 13:28

Der er et komma i dit dit link
Denne kunne være god til senere redigering af billeder/ andet fra rejsen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zihua.android.mytracks&hl=da

Annuller spørgsmålet
Fra : Thomas7901

Dato : 05-06-18 13:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål