/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Messenger vil ikke afspille opkald tone.
Fra : wisteihn
Vist : 125 gange
150 point
Dato : 01-06-18 21:39

Min Messenger app vil ikke give lyd fra sig, ved indkommende opkald.
Den vibrerer, men vil ikke give lyd fra sig.
Jeg har skiftet rundt på alle indstillinger og skruet op for alle lydindstillinger, uden held. Det hjælper heller ikke at slukke for vibrationerne, for så er det bare helt stille og kun skærmen der viser at der er indkommende samtale.
Har desuden forsøgt afinstallere Messenger og reinstallere den, uden at det løste problemet.
Alt andet i Messenger fungerer upåklageligt. Det eneste jeg savner er at få en ringetone, jeg kan høre.
På forhånd tak.
P.S
Jeg bruger en Lenovo Yoga tab.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-06-18 11:48

indstillinger
sound
generelt klik på de tre streger
så er der lidt muligheder du kan "skrue" på

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 30-07-18 00:10

Tak for dit forslag, men desværre løste de heller ikke problemet.??

Annuller spørgsmålet
Fra : wisteihn

Dato : 30-07-18 00:12

Jeg har desværre ikke modtaget et svar der kan bruges, og jeg annullerer derfor dette spørgsmål