/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
tagbøjler
Fra : modersvilje
Vist : 243 gange
100 point
Dato : 01-06-18 10:39

På min Berlingo sidder der to tagbøjler på tværs af bilen! Bliver de rykket af i en vaskehal? Bilen er 180 cm høj og dertil de to bøjler!
mvh
MV2

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-06-18 11:04

Det kommer sikkert an på hvor godt de sidder fast, men det vil nok være lidt dumt, jeg ville ikke gøre det, alt kan ske, -det er ho mod naturloven. ????

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-06-18 20:33

Ikke så meget for din bils skyld, men du kan måske får et erstatningskrav hvis ? børsterne sætter sig i dine ´bøjler´ og smadrer vaskeriet = men det står på et skilt inden du kører ind.
I Aalborg blev en billist anmeldt og med et erstatningskrav for at have lavet ? hjulspind ud af ´vasken´, ved ikke hvad der er blevet af den sag.

Men tager det mere end et par minutter af tage dem af?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-06-18 01:03

de er smedet fast så vidt jeg kan se!
mvh
mv2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-06-18 11:07
Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 04-06-18 08:19

Har aldrig haft problemer med tagbøjlerne (partner, caddy, expert, mf)
De anbefaler at de bliver taget af, nogle vaskehaller har inda en knap så man manuel kan styre topbørsten op ved tagbøjlerne.

Det der er det Vigtigste er at de sidde ordenligt FAST inden de køres i en vaskehal, så bør det ikke være et problem

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 18-06-18 10:33

Tak for svaret rotw. De sidder der endnu"
MV2