/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Går på Windows10 uden adgangskode, men..
Fra : Otnob
Vist : 305 gange
300 point
Dato : 27-05-18 15:56

Benyttede mig af muligheden for at undgå indtastning af adgangskode til Windows 10, det er længe siden og måske kan jeg komme ud for at skulle benytte adgangskoden, men har glemt den.

Så i øjeblikket kører jeg fint uden den. Spørgsmålet er om jeg kan finde adgangskoden et eller andet sted på Computeren?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 310 point
Dato : 27-05-18 16:34

Du kan finde dine koder med dette gratis program...

https://www.belarc.com/products_belarc_advisor

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-05-18 19:17

Hej marken84

Det er et interessant program som giver en mængde oplysninger om programmer og meget mere, men jeg kan ikke finde mine koder nogen steder!

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 28-05-18 02:10

Når du tidligere har brugt muligheden at du ikke skal bruge adgangskode - så har du heller ikke valgt nogen...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-05-18 07:13

En anden mulighed er:
https://support.microsoft.com/da-dk/contactus/ de er knaldhamrende dygtige til at hjælpe.
Alternativt 80 40 49 52

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 28-05-18 09:50

for-lækker

Selvfølgelig har jeg anvendt adgangskode ellers ville jeg ikke fremsætte dette spørgsmål, mon du kører med Windows 10!

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 29-05-18 23:01

Tak for svaret marken84.

Du får pointene selv om dit svar ikke hjalp mig med hensyn til adgangskode, men det var et interessant program du foreslog som gav en mængde oplysninger om min PC.

Hilsen Otnob

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-05-18 01:10

Så kan jeg da forstå du ikke har brugt min anden mulighed:

https://support.microsoft.com/da-dk/contactus/ de er knaldhamrende dygtige til at hjælpe.
Alternativt 80 40 49 52

Der kan du ihvertfald få de oplysninger og den hjælp du har brug for.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 30-05-18 09:23

Hej Maken84

Har tidligere forsøgt hjælp derfra, men der var nogle krav om betaling og svar på engelsk, som jeg ikke behersker særligt godt, men også tak til dig fordi du svarede. Hilsen Otnob