/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lang tid om at komme på nettet - TLS hån
Fra : ara
Vist : 308 gange
100 point
Dato : 27-05-18 11:52

Hej.

Min pc er pludselig lang tid om at komme på nettet. Typisk går der op til 3 min efter den er startet op inden jeg får forbindelse til nettet.
Pc'en skriver ellers at der er netforbindelse.

Problemet er kommet for ca. 14 dage siden og jeg har aldrig haft det problem før.

Kan se at browseren (firefox) skriver TLS håndtryk.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 27-05-18 12:54

Bruger du wifi eller kabel?
Har du haft strømmen af modem i 10 seks?
Har du prøvet at bruge Edge/Explorer?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 27-05-18 14:32

Kabel
Nej
Ja, men Edge gør det samme

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-05-18 17:31

Prøv at luk din firewall/ antivirus, det kan være de har travlt = bare for at udelukke det.
Har du prøvet genstarte/recet dit modem