/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Butik der handler med trådløs router?
Fra : ottoludvig
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 27-05-18 11:49

Jeg har brug for en trådløs router, så jeg kan sætte mit USB-stik fra Oister med mobilt bredbånd ind i routeren og på den måde bruge fOister forbindelsen både på bærbar PC og på mobil og tablet.

Men findes der en fysisk butik i Hovedstadsområdet, som handeler med sådan en mobil router? Og hvilken slags router er lettest at betjene? Måske en, der kan puttes i et stik til lysnettet, og med en indgang, hvor jeg kan sætte usb-stikkeet frea Oister.

Håber spørgsmålet er forståeligt,

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-05-18 12:40

Du kan gå i en 3 butik og købe 1 4g router
Så tager du dit simkort der sidder i din Usb og sætter det i 4g routeren og så har du trådløst netværk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-05-18 13:17

Citat
så jeg kan sætte mit USB-stik fra Oister med mobilt bredbånd ind i routeren
Så har du allerede trådløst - eller?
Så kan du bare oprette WiFi forbindelse mellem alle dine ting

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-18 14:41
Godkendelse af svar
Fra : ottoludvig

Dato : 27-05-18 20:44

Det var nemt, for jeg skal netop i nærheden af det sted om et par dage. Fint. Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 29-05-18 10:31

Jeg har købt router fra Oister.