/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad synes i om min nye blog
Fra : Lecherro
Vist : 177 gange
50 point
Dato : 17-05-18 11:17

Jeg har startet en blog:

http://olddog.bloggersdelight.dk

Vil gerne have feedback omkring start og om jeg har grebet det rigtigt an.

Konstruktiv feedback er meget værdsat!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-05-18 12:11

Der kommer forhåbentligt mere.

Syntes der mangler lidt af den øverste tekst i ´den gamle mands historie´.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-05-18 00:29

Reklamefis en gros...!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-05-18 11:10

Hvorfor skal menupunkterne være på engelsk?

Kommentar
Fra : Ost3n

Dato : 06-08-18 11:40

Hej Lecherro.

Her er nogle af mine tanker.

1. Når hjemmesiden er på dansk så skal menuen også være det. Ellers bliver det forvirrende ikke mindst for søgemaskinerne.

2. Det handler om menuen igen, den er for lille. En menu skal have en vis form for blikfang, men som jeg ser det så har menuen den mindste font tekst på hele hjemmesiden.

3. Forsiden på din hjemmeside er ikke forsiden, hvorfor er det lige sådan?
Din forsiden burde findes på http://olddog.bloggersdelight.dk men i stedet er den her: http://olddog.bloggersdelight.dk/forside/

4. Jeg kan se du har lavet nogle indgående links til din hjemmeside, ikke just de bedste af slagsen, men det betyder at du kender en smule til SEO. Hvorfor i alverden bruger du så bloggersdelight.dk til at lave en hjemmeside hos og ikke en wordpress side som du kan bestemme 100% over?

Det var lige nogle korte ord fra mig :)