/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TV-boks - streaming
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 271 gange
200 point
Dato : 14-05-18 22:36

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-05-18 10:41

Jeg ville købe den på dit andet link, ellers er de stor set ens og kan det samme med meget små forskelle som man sikkert aldrig lægger mærke til eller får brug for.
De kan også købes på Ebay, og selv om der kommer Told på vil de stadig være billige.
Betegn dem som små komputere, hvad de også er.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 15-05-18 13:59

Hvad vil en maskine til 30 pund komme op på?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-05-18 15:16

Prøv:
http://www.toldpriser.dk/toldberegner
Forventet opkrævning (cirka):
223.32 kr.
Husk at posten også stiger hvis den ikke er indregnet i købsprisen.

Samt det er ikke alle pakker der åbnes og kontrolleres = hvis du tør tage chansen.
Jeg har kun fået åbnet pakker fra Polen.

https://www.shopusa.com/shopusa/shopusa-emailer/uoc-DK-7.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-05-18 20:44

NB? 4K/UHD kan du opskalere på dit tv så det passer til TV størrelsen = jeg kan på et gammelt 40* Phillips = men hastigheden kan give problemer, ? tv/ boksen tænker (min er WDTW LIve) af den ældre model:
https://www.google.dk/search?q=WDTW+LIve&oq=WDTW+LIve&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Men ved så ikke hvor meget ÆGTE 4K der sendes ud på diverse kanaler/master.
Og så er der også det de kalder OPSKALERET 4K som bare er en 1080P der har fået ´nyt´ navn/ størrelse.
https://www.google.dk/search?q=real+4k+movies+list&oq=real+4k&aqs=chrome.1.69i57j0l5.8639j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Men har selv haft øje på sådan en Android, og som udgang ville jeg vælge den på link 2

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-05-18 20:52

Og de kan alle afspille H265 hvilket ikke mange andre kan.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 16-05-18 08:19

Jeg troede ikke, at der var told på varer købt i Storbritannien? Med told bliver maskinen dyrere end i DK.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 16-05-18 12:01

Jeg har nu spurgt hos Skat. Der kommer ikke told på varer sendt fra Storbritannien.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 16-05-18 13:59

Ved køb hos Ebay melder der sig et spørgsmål om regionskoder.

Hvilken region skal maskinen kunne afspille, for at virke i Danmark?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 17-05-18 19:01

Citat
Jeg troede ikke, at der var told på varer købt i Storbritannien?

Det er der heller ikke, men du du skrev ikke hvilket Land du vil handle med? bare at det var Pund, mange Kinesere og der-ovre på kloden handler også i Pund.
Regionskoder:

https://www.google.dk/search?q=eu+regions+koder&oq=eu+regions+koder&aqs=chrome..69i57.10479j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

De ´rippere´ jeg bruger til dvd, bruger Codecs som er kompatible med EU/ Mellemøsten/ Sydafrika og Japan - men det vil jeg mene er hip som hap - med det du vil købe, da den spiller det hele = det er nærmere et spørgsmål om at få DK tastatur, andet til at virke (ÆØÅ).

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 24-05-18 11:45

Tak for svaret mig-selv.