/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10
Fra : Pytten1510
Vist : 256 gange
50 point
Dato : 06-05-18 13:47

Hej
Jeg har “nulstillet” en pc til standard fra producenten.
Den blev leveret med windows 7, hvilket den nu er tilbage på.
Kan man stadig gratis opgradere til windows 10 og hvor ?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 06-05-18 13:51

Jeps

Jeg har brugt denne side her til at installere Windows 10 1803 som lige er udkommet

https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Held og lykke med projektet

Hilsen
DIXI 12

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 06-05-18 13:53

Bemærk du kan bruge hvilken som helst af metoderne du har lyst til.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-05-18 14:18

Den beder om produktnøgle ?
Jeg har jo kun den til Windows 7 og det vil den ikke acceptere

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 06-05-18 14:46

Spring produktnøglen over. Ud fra hvad jeg har læst mig til så vil den finde produktnøglen til Windows 10 på disken hvis den allerede har været installeret een gang. Skriv igen hvis det ikke fungere.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-05-18 14:59

Jeg har nu aktiveret Windows telefonisk....men det er nok 7'eren ??
Windows 10 var før installeret....men hvordan får jeg den på computerne igen ?

Har hentet værktøjet, men det beder om en produktnøgle for at man kan fortsætte ?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-05-18 15:06

Jeg tror jeg har fundet ud af det....opdateres

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 50 point
Dato : 06-05-18 16:50

Ja det er en rigtig god ide at opdatere Windows efter en geninstallation. Og det er noget som godt kan tage flere timer. Men lad os høre om den også lige pludselig opgradere til Windows 10 midt i det hele, for det tror jeg at der er mange som vil være interesseret i at høre om. Det som jeg har kunnet læse mig frem til er dels at produktnøglen skulle ligge på harddisken, og dels at den skulle bleve gemt hos Microsoft hvis man har en Microsoft konto.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-05-18 18:32

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.
Det lykkedes og com kører