/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Rense fuger i brusecabine
Fra : vagn2901
Vist : 187 gange
100 point
Dato : 01-05-18 17:09

Hvordan fjerner man nemt de sorte overflader på fugerne mellem fliserne

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-05-18 17:21

Min kone bruger eddike og det må godt sidde en nat over,
men du kan undgå problemet hvis du tørrer kabinen af efter hvert bad.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-18 18:19

Skidt eller fugemasse?

Man kan leje en fuge-fræser i byggemarkeder

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 02-05-18 06:13
Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 13-05-18 21:18

Hvis det er gummifugen så bør du skifte den. Krads den ud og brug noget til vådrum der har noget svampedræbende i.

Mørtelfugerne kan du rense med eddikesyre, men ikke i for høj koncentration. Fortynd med vand og lad det sidde, som svendgiversen skriver.

Sørg så for at tørre af i kabinen efter bad, så der ikke står fugt.