/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hjælp til Børne Sports UR
Fra : Rustica.dk
Vist : 340 gange
200 point
Dato : 23-04-18 11:17

Hej Kandu´er

Jeg har fået et ud som dette her:
http://olympia.cz/speedo.php?page=hodinky&kat=2&ID=159

Jeg har desværre bare ikke fået en manual med, og jeg har prøvet at google, men der er ikke noget at finde ud over det link, jeg har smidt med!
Og det hjælper mig ikke ret meget.

Håber der er en der ude, der kan hjælpe med en manual.

På forhånd tak
/R

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 11:21

Manualen ligger i et link på siden.
http://olympia.cz/pdf/speedo_HR1_HR2.pdf

Hvor vidt du kan sproget ? men kan du hente teksten ud af pdf, kan det google oversættes.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 11:33

Google oversat, hvis det er til hjælp

Citat
OLYMPIA s. O. Hoursifs4 engros
Retning for drift af digitale ure
SPEEDO Ode HR1,1IR2
Vandresistens: degt, fugtighed, brusebad, svømning, dykning uden åndedrætsværn !!! Brug ikke knapper i vand eller under vand !!! Vfchozi stilling - mod tid: NAVN dag, dato, sekunder, minutter, timer Indstillinger 6asu og dato: piidd 'S3' - blinker Adaja af anden eas Strips, 'S2' skift (antal timer skift tid), 'SL' gentagne gange blinker. sekventielt Adaja time, minut, år, måned, dato, Sekunder fra fulde minutter i okantliku "S2" efter dato "Si" - variation værdien af ??de valgte data (pfiddenim knap rychloposun) "S2" når mono pfepnout mellem 12/24 viser tid pfidd "S2" oN / OFF zyukoveho signal på knappen og timeløn bip Indstillinger og pouilvani alarm (ALARM) trin 2) og 3) kun på HR2 "S l" til Raimu AL pfidd "Si" - rul mellem alarmer (8x = Mo d Su alle) eller fra (off), "S2" - gentagne gange: Vælg Iida dag eller erklærede alle (alle) eller fra (off) vågnet pfidd "S3" - indstille en alarm, ikke en bestemt dag - blinker iidaj alarm tid, "S2 "- ændre værdien af ??den valgte fiddler; ,, Si "blinker Adaja minutter og" S2 "forandring" Si "- Efter indstilling af TIMER - odeeitaci timer (CDT) indstilling og brug: Grundlæggende Ikla Dolni fadek vise den aktuelle tid, skal du indstille tid øverste timer pfidd" S3 "- blinkende fidaj timer; "S2" - ændring af udvalgte Iida "SR gentagne gange: Næste vælge Iida minutter sekunder" 52 "- variation værdien af ??den valgte Ad * (pfiddenim knap rychloposun)" SL "ende play" S2 "- On / Off odeeitani; pfiddenim "S2" returnerer timeren til sin oprindelige form efter det valgte interval lyder et kort bip 3 gange bipper Stopur (STP): Trin 2) kun på HR2 "S2" lx = start og timing (øverste Adaja & hundrede omgangstid, den lavere Adaja Du har stadig timing og efter 5 vises hente fra poeatku Me • ENI) "S2" 2x bag = stop (top fidaj sidste mellemtider, jo lavere endelig samlet tid) pfidri "SI" = vyvoldni - mezieasii fra hukommelsen Han stadig: blinker priimernY (AVG), hvori venstre forreste mezieasii tankestreger er nummeret (den 16-hukommelse) og højre pramerny mellemtider og den samlede tid af den målte (MAX); "S l" og derefter erklærede al tid opsplitning ( "Lapy") fra den sidste til den første (øverste fidaj ren omgangstid, den lavere fidaj han stadig mellemtider og derefter namefend TF i% max efter en given tid opsplitning) Hold "S2" - nulstilling (når stængler er stoppet) Indstilling af trine zone, tiniFeni, tidevandet VARAT Frequency (TF) Indstil dette. zoner: i tilstanden STP pfidd "S3" - sæt "52" loft zone (TF max muZ1 220 Z'eny 226 minus alder); "SL" sat lav grænse zone (TF pfiddenim knap rychloposun) brug: I jakeinkoli RDIMM næsten anytime; snoede ure skal BFT håndled og fingrene på den anden side på oversiden af ??huset (tommelfingeren på knappen S4 trykke aktiverer Scanning impulsii og ukazovaeek på modsatte plog kroppe metalkabinet over det øverste display) målinger af TF: efter nogle sekunder, og den rigtige tier for TF% af max.TF formular elektrokardioimpuls6 (neprobilia målinger af tryksensor) indstilling larve og bruge tidafit på forbruget af kalorier - kun på privatlivsindstillinger de HR2 pfidd "S3 "- blinkende Adaja M = male 'F = 2ena" Sl "fortløbende vægt (kg), alder (alder), formål med forbrug kcal (TC Target kalorier) valgte maksimale TF for klamme træning (EM Anslået Max) og enden indstilling" 52 "- ændre værdien af ??den valgte Ad * (pfiddenim knap rychloposun) 111eFeni sptilene kalorier og fedt væv: efter spugteni stopur zmefte Initial TF, under sportsaktiviteter regelmæssigt Smelt timing og TF som TF zvyguje og klokke eas ur spoeitaji af forbruget Kc al. Enhver tid (selv under målinger af) mono RDIMM kcal for at gå tilbage og se på spottebu tier Z måde kcal pridttenim "S1" overgange ind i en fedtforbrænding RDIMM (0,00 KG venstre og højre). Når stopuret spugteny og regelmæssigt udførte målinger af TF i, at den øverste RDIMM Fadk rullet solskoldning kg fedt og de lavere fadlcu vkly den aktuelle tid tilbage i RDIMMs kcal vil du igen være pfiddenim knap ,, Si "!!! ALLE TRENINK'S INDIKATORER mezieasy, Kcal og fedt smotter sammen med stopuret! Lys: "S3" er 4s varighed (elektroluminisceneni diode - den mindste forbruget af batteriet)

S2 [S3 [

S4
med
Udvidet garanti på 24 mega
gælder for ure (eller deres mangler ved produktion), når de overholder instruktionerne i driftsvejledningen
Garantier er uplatituje salgsstedet eller af importøren - vkrobce (kun i tilfælde 2e JI2 shop der, langsigtet eller er ude af drift for reparationer efter garantien) er ffidne vypinenfm garantibevis. Forslag: Udskift batteriet med et ur. Bortskaf ikke batteriet i ilden og gør det ikke ondt! Afladede batterier til hodineri, nage selskab implementerer miljøvenlig indsamling og bortskaffelse nislednou batteri. Lad batterierne ikke være i nærheden af ??børn. Brug kun uret til den følelse, som den blev designet og fremstillet til, det vil sige, sport, spoledenske osv afhængig af sværhedsgraden og Nøgen pou'livani og aggression af sved vælge passende finansielle investeringer (nejlevnejgi ikke v2dy nejlepgi, men ikke nejdra2gi v2dy nejpraktietejgi ...) Garanti

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 11:40

NB, går ud fra det er en Tjekkisk manual.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 11:46

Ved ikke om denne er bedre:

Citat
Betjeningsvejledning til SPEEDO serie HR1,1 R2 digital ur
Vandtæt: døv, fugt, brusebad, svømning, dykning uden dychacflio apparater !!! Skub ikke vand eller vand under vandet !!!
VSrchozi position - mode: dag, dato, sekunder, minutter, timer Indstilling af easu og dato:
ved siden af ??"S3" - blinkende af andet tidsfordriv,
"S2" skiftende (poeet time shift easu),
"S 1" gentager den blinkende sekvens af timer, minutter, år, måned, dato, sekunder, minutter fra minuttet i "S2" okayil efter datoen
"Si" - Ændrer værdien af ??den valgte & laic ("Hurtig" -knap) "S2", når det er muligt at skifte mellem 12/24 timers displayet
tilføj "S2" for at tænde / slukke for lydsignalet på knappen og timeuret
ALARM: trin 2) og 3) kun for HR2
"Og" til AL-tilstanden
"S1" - Flyt mellem individuelle alarmer (8x = Mo di Su og All) eller slukket "S2" - Gentag: Vælg dag eller alle (olie) indstilling dag til dag ingen dag - blinkende fiday timer buzeni
"S2" - ændre værdien af ??den valgte tidevand; "Si" blinkende tidevandsminimum og "52" ændringsværdi "Sr-end indstilling
Timer - minutforsinkelse (CDT) indstilling og pause:
De grundlæggende arrays på den nedre ende visning af den aktuelle eas og standard timer
tilføj "S3" - blinkende uret; "S2" - ændre værdien af ??de valgte data
"Si" - gentagne gange: Vælg iidaje minutter, sekunder
"52" - Ændring af værdien af ??den valgte annonce * (ved at trykke på hurtig fremad-knappen) "Si" slutningen af ??indstillingen
"52" - tænd / sluk for svaret; "52" returnerer timeren til dens standard efter det valgte signalinterval 3x pipani
Stopur (STP): trin 2) kun på 11R2
"S2" lx = start og mellemtider (øvre Uday ren omgangstid, de nedre og mellemliggende gange ficlaj Han optræder stadig efter 55 hentning fra poefitku Maven)
"S2" 2 gange i træk = stop (den sidste færrest, de nederste ben af ??den samlede eas)
plidri "Si" = hentes - mezieasti fra hukommelsen Han stadig: problilcava pramerny (AVG), hvor den venstre PLED pomlokou er antallet mezidasii (den 16-hukommelse) og højre pramerny tid opdeling og cellcovy EAS fejning (MAX), "S 1" og derefter alle mellemtider ( "Lapy") fra den første poslednflao, (øvre iidaj Gist Y omgangstid, stadig mezioasu bundlinje og derefter namefena TF i% max efter en given tid opsplitning)
piridrz "S2" - nulstil (hvis stopuret er stoppet)
Indstilling af Trinity Zone, pontiffata TEPOVE Frequency (TF)
Togindstillinger. : i STP-tilstand med "S3" - sæt "52" homi grænse (max TF muii 220, få 226 minus alder); "Si" indstiller den nederste grænse for TF (ved at tilføje hastighedsknappen)
Poulti: i enhver tilstand, praktisk taget til enhver tid; Ure skal bfrt at zapestf og fingrene på den anden side på oversiden af ??huset (tommer pr tlaeiticu S4 trykke aktiverer Scanning impulsil og ulcAgovidek på modsatte metal PLOG hus over den øvre display)
Metenf TF: Efter flere sekunder nuværende TF og højre% af maks. TF i form af elektrocardiim puls (maven passerer ikke gennem tryksensoren)
Opsæt, smeltet og brug tidafil spotFebe Kcal - kun til 11R2

Dette skulle være original tekst:

Citat
OLYMPIA s. r. o.   hodinifskf velkoobchod
Navod k obsluze digitalnich hodinek   SPEEDO serie HR1,1 R2
Vodotesnost: deaf, vlhkost, sprchovani, plavani, potapeni bez dYchacflio pristroje !!! ye vode i pod vodou nepoulivejte tlatitka !!!
VSrchozi pozice - mod emu: nizev dne, datum, vtefiny, minuty, hodiny Nastaveni easu a datumu:
pfidri „S3"- blika adaj druheho das. pasma,
„S2" posun (poeet hodin posunu easu),
„S 1" opakovand blika postupne fidaj hodin, minut, roku, mesice, datumu, vtefiny od cele minuty v okamiilcu „S2" po datumu
„Si"- zmena hodnoty vybraneho &laic (pfichienim tlaeitka rychloposun) „S2" kdykoli je moan pfepnout mezi 12/24h zobrazenim easu
pridri „S2" zapnuti/vypnutf zvukoveho signalu na tlaeitka a hodinoveho pipnuti
Nastaveni a poulivani budiku (ALARM): kroky 2) a 3) jen u modelu HR2
,,Si" do reiimu AL
pfidri „S 1"- pohyb mezi jednotlivymi alarmy (8x = Mo di Su a All) nebo vypnuti (off) „S2"- opakovane: vyber fidaje na den nebo vgechny (all) nebo vypnout (oil) buzeni pfidri „S3"- nastaveni dasu buzeni ne konkretni den - blika fidaj hodin buzeni
„S2"- zmena hodnoty zvoleneho tidaje; „ Si" blika tidal minut a „52" zmena hodnoty „Sr- konec nastavovani
Timer - odeeitaci minutka (CDT) nastaveni a pontiff:
Zakladni arlaje na displeji dolni fadek aktualni eas, horni nastaveny eas timeru
pridri „S3"- blika ildaj hodin; „S2"- zmena hodnoty zvoleneho 6daje
„Si"- opakovane: dale vyber iidaje minut, vtefin
„52"- zmena hodnoty vybraneho Ad* (pfidrienim tlabitka rychloposun) ,,Si" konec nastavovani
„52"- zapnuti / vypnuti odeeitani; pfidrfenim „52" vrati timer do vychozi podoby po uplynuti zvoleneho intervalu zni lcraticy signal 3x pipani
Stopky (STP): krok 2) jen u modelu 11R2
„S2" lx = start a mezieas (homi udaj eisty eas kola, dolni ficlaj pofadi mezieasu a po 55 se objevi naeitany od poefitku maven)
„S2" 2x za sebou = stop (homi adaj posledni mezieas, dolni koneony celkovy eas)
plidri „Si" = vyvolani - mezieasti z pameti v pofadi: problilcava pramerny (AVG), kde vlevo pled pomlokou je poeet mezidasii (poslednich 16 je v pameti) a vpravo pramerny mezieas a cellcovy eas meteni (MAX); „S 1" dale pak vaechny mezieasy („Lapy") od poslednflao k prvnimu (homi iidaj Gist Y eas kola, dolni udaj pofadi mezioasu a pak namefena TF i v % max po danem mezieasu)
piidrz „S2" - nulovani (pokud stopky jsou zastaveny)
Nastaveni trininkove zony,   pontiff udaje TEPOVE Frekvence (TF)
Nastaveni tren. zany: v reihnu STP pfidri „ S3"- nastav „ 52" homi mez zany (max TF muii 220, ieny 226 minus vek); „ Si" nastav spodni mez z6ny TF (pridrienim tlaeitica rychloposun)
Pouliti: v jakemkoli reiimu, prakticky kdykoli; Hodinky must bfrt na zapestf a prsty druhe ruky na vrchni strane pouzdra (palec na tlaeiticu S4, ktere stiskem aktivuje snimani impulsil a ulcAgovidek na protilehle kovove ploge pouzdra nad homim displejem)
Metenf TF: po nekolika vtefinich aktualni TF a vpravo % z max.TF formou elektrokardioimpulsii (maven neprobiha tlakovym senzorem)
Nastaveni, mel'eni a pouiiti tidafil o spotFebe Kcal - jen u modelu 11R2
nastaveni osobnich fidajil pfidei „S3"- blika ticlaj M=mui F=Iena,
,,Si" postupne vaha(Kg), vek(Age), cfl spotieby Kcal (TC Target Calories), zvolena max TF pro dany trenink (EM Estimated Max ) a konec nastavovani
„S2"- zmena hodnoty vybraneho fidaje (pfidrienim tlaeitka rychloposun)
MeFenfIrcal a spaleni tukove tkani: po spuateni stopek zmefte poeateoni TF, behem sportovni aktivity si pravidelne mefte mezieasy i TF, jak se zvyguje TF a Mil eas, hodinky spotitaji spotfebu Kcal. Kdykoliv (i behem maven) je moino se do relimu Kcal vratit a aktualni spotfebu si prohlednout
Z reiimu Kcal phdrienim „S1" pfechod do reiimu spalovinf tuku (KG vlevo a 0,00 vpravo). Poked jsou stopky spugteny a probtha pravidelne maven TF, v tomto reiimu se na homim fadku zobrazuji postupne spalene kg tuku a na dolman fadku je vidy aktualni eas zpet do reiimu Kcal se opet dostanete pridrienim tlatitka „Sl" !!! V§ECHNY TREN1NKOVE UKAZATELE mezieasy, Kcal a tuky se smaiou zaroveli se smazinim vynulovinfm stopek!!!
Svetlo: „ S3" se 4s trvanim (elektroluminisceneni dioda - minimalni spotfeba baterie) Prodlouiena zfiruka 24 'add' se vztahuje na hodinky (respektive na jejich viirobni
vady) pri dodrieni pokynii v ncivodu k obsluze
Ziruka se uplatnuje v miste prodeje nebo u dovozce - vyrobce (pouze v pfipade, le prodejna jil neexistuje, dlouhodobe je mimo provoz nebo pro opravy po zaruce) se fidne vypinenYm zaruenim listem.
Dopongent: Vymdnu baterie sliefte hodinaii. Nevhazujte start baterie do ohnd a nesnaile se je dobit! Vybitt baterie odevzdejte hodinifi, nage firma realizuje ekologicky MAr a naslednou likvidaci baterii. Nenechavejte volne baterie v dosahu dtti. Hodinky poulivejte jen pro ten Adel, pro kter byly navdeny a vyrobeny tzn. sportovni, spoledenske, atd. Podle intenzity nogeni a poulivini a dle agresivity potu zvolte adekvatnf finantni investici (nejlevndjai neni v2dy nejlepgf, ale i nejdregi neni VIdy nejpralctidtdjgi ...)
Zfiruka se nevztahuje na opot'tebeni a pogkozeni vznikla nevhodnym poulivanim:
•   skla, baterie
•   pouzdra (veetne jeho povrchove npravy) a jeho soueasti (korunky, tlaeitek)
•   feminku nebo naramlcu (tahu)
•   hodinkoveho strojku pri nedodrleni polcynu pro vodotesnost
Zfiruka zanika byla - li zavada uplatnena nebo odstranena mimo mista k tomu ureend.
PozaruZni servis na adrese:   Olympia spol. s r.o.
Fibichova 513
servis@olympia.cz   Beroun 3 - Zavodi

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-04-18 14:25

Jeg kan kun finde ud af at stille tiden.
Jeg kan ikke få den over på 12/24.
-
Og heller ikke det med tiden der ringer flere gange om dagen.
(kl. 09:00 + 10:30 + 12:00 + 13:30)
--
Men er det ikke lidt underligt at der ikke er noget på Dansk.
Den er købt i dk. fik jeg at vide af dem vi har fået det af!!

/R

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-04-18 15:13

Har du købt uret i Danmark, kan du forlange at få en DANSK brugsvildledning...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 19:04

Citat
Jeg kan ikke få den over på 12/24.

Måske holde knappen inde? til den skifter.

Hvis det er et speed/ odo meter, har jeg et du gerne må få, lidt ala dette, med forståelig brugsanvisning:

https://www.ebay.com/itm/Waterproof-Digital-Wireless-Cycling-Bike-Bicycle-Computer-Odometer-Speedometer/352098019217?hash=item51faad6791:g:OeQAAOSw8d5ZUNDP

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 24-04-18 09:26

poten: det er et jeg har fået...

mig-selv: Det er pænt af dig, men det er et min søn skal have på armen.
Han drikker slet ikke i skolen, det glemmer han.

/R

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 24-04-18 23:35

Ok, kan han ikke bruge en App? selv bruger jeg den første på siden:
https://play.google.com/store/search?q=Reminders%20-%20Task%20reminder%20app&c=apps
Og den kan det hele.

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 25-04-18 14:52

Tak for svaret mig-selv.
--
Det var simpelthen bare en bedre / go´ ide....
Den henter jeg ned til ham...

/R

Rigtig go´ sommer