/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
hvordan bliver man unlocker??
Fra : Dytte1982
Vist : 519 gange
20 point
Dato : 29-06-03 19:03

jeg vil bare lige vide hvordan man bliver unlocker og hvad man skal have af udstyr...

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 29-06-03 23:05

Du skal såmænd kun købe et kabel til de mobil tlf. du ønsker at unlocke og så finde unlock programmer til dct3 og dct4 så er du godt kørende, men der findes et hav af den slags programmer på nettet så kig grundigt efter hvad du henter og evt. brugen af dem før du begynder..det ville jo være ærgeligt at ødelægge andres mobiler ik´???

køb kabler og finde en del programmer samt links på www.mobilkabler.dk
Rigtig god fornøjelse
MVH
NISS45

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 29-06-03 23:29

jeg har prøvet... men kan ikke rigtigt finde ud af hvilke kabler man skal købe.. og hvad med den der box??? jeg har sådan set brug for en som har lyst til at tage mig under vingerne og fortælle mig at sådan og sådan gøres det...

Accepteret svar
Fra : niss45

Modtaget 20 point
Dato : 29-06-03 23:43

hej Dytte1982
Det ka nok blive lidt svært denne vej så du må nok gå den lidt mere besværlige vej, som ikke er så vanskelig endda.
Start med at købe et kabel f.eks til den ene tlf. som du vil forsøge med det er den billigste løsning at starte med og kan muligvis bruges til andre modeller.
Har selv købt til Nokia 3310 som kan tage 33xx 34XX 5510 og et andet kabel til 3510 som kan bruges til 3510i, mener selv at være godt dækket ind for små pengeda der er rigtig mange af den slag i omløb.
Boksen synes jeg er for dyr endnu og man skal tænke på hvormange man unlocker før det kan betale sig..
Håber det giver dig en ide om hvad du skal vælge..

Godkendelse af svar
Fra : Dytte1982

Dato : 30-06-03 07:08

Tak for svaret niss45.