/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook: Kun hvide tomme felter
Fra : kipumi
Vist : 253 gange
100 point
Dato : 17-04-18 19:29

Der er ingen foto i opslag fra venner - kun teksten. Nogle gange, hvis jeg klikker på det tomme hvide felt, kommer der er kæmpefoto frem, der fylder hele skærmen ?. Jeg har spurgt Google - og rodet med det længe, nu må jeg kaste håndklædet i ringen
Håber det kan løses.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-04-18 20:59

Ja det lyder da spændende...

Hvad er problemet egentlig?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-04-18 07:11

Prøv at afinstallere Facebook og så geninstallere.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-18 08:24

Havde samme fejl på FB - Chrome på PC - i går.

Det var en fejl pga. FB opdaterede nogle ting, men i dag er alt som det plejer

Dem der havde F.B. Purity installeret skulle deaktivere udvidelsen.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 20-04-18 09:05

Jeg har prøvet forslagene, men intet har hjulpet. Er der andre forslag??

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 20-04-18 09:10

Citat
Jeg har prøvet forslagene, men intet har hjulpet. Er der andre forslag??

Prøv at rydde cache og midlertidige filer.

Du fortæller ikke rigtig noget om hvordan du går på FB!

Er det på tlf., pc eller hvad?

Via FB app, eller via browser?

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 20-04-18 13:24

På PC - Facebook er installeret på min stationære computer. Jeg prøver dine forslag. Tak. Det har virket indtil for 14 dage siden. Har prøvet at komme på facebook hos min datter. Der er der intet i vejen med fotos. Det er de ting mine børn og børnebørn sætter op fra udflugter, skole, ridning , spejder osv, der ikke kommer frem. . På nogle af de tomme felter, kan jeg klikke, og så kommer der et foto frem. Men ellers er feltet helt hvidt - og kun teksten står der.

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 23-04-18 22:05

Tak for svaret dogvillestar. har ikke fået løst problemet.