/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Flybilletter
Fra : jensviggo
Vist : 184 gange
50 point
Dato : 17-04-18 07:41

hvor finder jeg de billigste billetpriser aalborg- københavn

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-04-18 08:54
Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-04-18 09:19

Prisen med forskellige selskaber afhænger både af dato og tidspunkt.
Afgange morgen og sen eftermiddag på hverdage er foretrukken af mange forretningsfolk. det gør dem dyrere.
Når du har fundet en pris på en af søgemaskinerne, så prøv også samme afgang direkte ved selskabet. Det er ofte billigere, fordi søgemaskinerne leder til billetburoer, som sammen med søgemaskinen skal tjene lidt på overpriser.

Nu tager det jo tid at komme til lufthavn, hvor man skal være i god tid. dertil transport fa ankomst til byen. Når du regner den tid med vil du opdage at bil/bus via hurtigfærgen er konkurrencedygtig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-04-18 10:49

Kun et lille "pip", der måske er uvæsentlig for dig: Jeg ved fra min søn, at det efterhånden koster en formue, at have bilen parkeret i f.eks. Billund Lufthavn. Altså en væsentlig del af rejseudgifter.

Men hvordan det ligger i Ålborg, ved jeg ikke.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-04-18 10:54

Ålborg har gratis parkering

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-04-18 15:48

Jeg skal bruge 2 stk tur/retur fra Aalborg til København/Kastrup den 20/4 og retur 21/4. Skal til fødselsdagsfest kl 1800. Jeg har kontaktet SAS. Udrejse 1600 og hjemrejse 0905. Pris pr billet 3653 pr stk. Hvor kan jeg få det billigere. Tidspunkterne må ikke variere ret meget.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-04-18 15:58
Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-04-18 19:19

Med Norwegian kan du få returrejsen samme dage for 2500 kr
men skynd dig at bestille . kun 1 billet tilbage den ene vej,