/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
video
Fra : kivi
Vist : 188 gange
100 point
Dato : 29-03-18 10:50

jeg søger et godt program til at convertere/redigere en video det jeg har vil kun tage ca 100 små sekvenser det er for lidt derfor søger et andet

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-03-18 10:58

Jeg bruger MKVToolNix. Det er gratis, men du kan ikke se, hvad du laver. Jeg bruger VLC-player til at finde "timestamps" og lader ToolNix splitte efter dem.
Okay, det er kun tv-optagelser, jeg klipper i start og slutning.
Ellers er der vist noget Microsoft videoredigering et sted (moviemaker) . Har aldrig brugt den.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-18 10:08

Citat
det jeg har vil kun tage ca 100 små sekvenser

Det er da også mange, eller misforstår jeg noget.
Hvilket program bruger du.
Windows Movie Maker kan klippe og samle, langtfra det bedste hvis du skal klippe meget.

Jeg bruger dette til redigering og det er lynhurtigt, ikke gratis men alle pengene værd:
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/taw6.html

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 02-04-18 13:42

Tak for svaret mig-selv.