/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Download mange foto fra iCloud Fotos
Fra : kondivand
Vist : 179 gange
100 point
Dato : 27-03-18 13:51

I iCloud Fotos fra jeg nogle gamle billeder liggende som, som jeg gerne vil download til min pc. Jeg kan kun download et billede af gangen, hvilket er rimelig frustrerende, hvis jeg har rigtig mange, der skal downloades. Selvom jeg trykker på iconet (sky med pil-ned) for at downloade de valgte emner, så downloader den kun et billede, selvom jeg måske har markeret 10 billeder. Nogen der ved, hvordan man hurtigt kan downloade mange billeder på kort tid ?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 28-03-18 08:57

ved det ikke men læser lige med. jeg er android fan hej hej hilsen Steen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-03-18 09:45

Har du ikke noget ´synkroniserings´ værktøj/ app, ellers prøv dette:
https://www.goodsync.com/?affid=php12#features

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-03-18 09:47

Måske fordi din pc kører WiFi og ikke fast forbindelse.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 28-03-18 20:24

Jeg har haft samme problem med nogle billeder jeg ville hente ned fra "Flick" skyen.
Som jeg ser det skyldes vanskeligheden desværre, en bevidst politik om, mere eller mindre, at stavnsbinde dig til Cloud’en.