/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon MX310 printer
Fra : jens-lyn
Vist : 186 gange
50 point
Dato : 21-03-18 11:29

Hej, flere ting virker ikke på min printer, bl.a. siger en fejlmeddelelse at blækbeholderen til brugt blæk er fyldt, og en sådan kan jeg slet ikke finde. Har skiftet både sort og farvet blækpatron, men intet hjælper. Kan en sådan printer evt resettes ? og med hvilke knapper ? Jeg har et billede af tastaturet, men ved ikke hvordan jeg vedhæfter.

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 21-03-18 12:18

Hej har du prøvet at google?
Fandt denne video..

https://www.youtube.com/watch?v=y_C4NRPfPKk

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 21-03-18 16:31

Hvor gammel er printeren? Hvor mange sider har du printet ialt? Du er garanteret offer for det der kaldes "planlagt forældelse". Der findes software som kan resette tælleren/timeren således at printeren igen kan bruges, jeg ved p.t. ikke hvor. Prøv selv at søge rundt på nettet medens jeg er i byen for at handle.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 21-03-18 18:25

Hej

Waste ink tror jeg bare er en lille svamp der sidder inde i printeren, ligesom jeg har på min Epson printer

Jeg har fundet disse 2 sider, som beskriver, hvordan du resetter din printer

http://www.fixya.com/support/t1987764-canon_mx310_wase_ink_full_any_ideas
https://consultancomputeraplus.blogspot.dk/2017/10/reset-canon-mx310-mx318.html

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-18 19:45

Tak CiviC - den er rar at have til min Canon MG 5250 en dag.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 21-03-18 23:34

Det var så lidt