/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lydudgang på Iphone 6
Fra : Sandvad261
Vist : 230 gange
50 point
Dato : 19-03-18 19:42

Jeg har brug for at vide hvilket stik der skal bruges for at få lyd ud fra min iphone.
det er nemlig tanken at jeg vil på min mc sætte min telefons lydudgang til min autoradios usb indgang så jeg får beskedder fra telefonens gps så jeg får disse oplysninger i minhjelm.
I bunden på telefonen er der 2 muligheder er lydudgangen det lille runde minijack stik, eller er det det lille mini usb stik.
hej

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 19-03-18 19:47

Der er ikke noget "mini USB" stik, men et ladestik - i midten.

Det runde stik til venstre - stadig i bunden - er til hovedtelefoner.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-18 19:58

Og for at kunne se hvilket stik der er det rigtige..............kig på de medfølgende øretelefoner.
Og så kan jeg ikke forstå at iphone 6 ikke bliver leveret med simpel brugsanvisning.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-18 20:04

De medfølgende hovedtelefoner passer KUN i ét stik, og det gør laderen også.

Der er kun 2 stik, så sværere er det ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 19-03-18 21:19

Tak for svaret Bille1948.
Der var jo flere stort set enslydende svar på for mig et spørgsmål, men for andre almen viden, nå men hvad hedder det flade stik så hvis det ikke er et mini usb stik.
jeg valgte dig fordi at du var den første.
Hej og god vind

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-18 21:21

Mini USB er ikke helt fladt som ladestikket er.

Tak for point.