/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Facebook
Fra : trimare46
Vist : 367 gange
500 point
Dato : 19-03-18 08:29

Jeg har nogle udfordringer med mit Facebook.
Når jeg går ind for at se kommentarerne til et opslag, er det som om der ertrukket et gardin op foran vinduet hvor kommentarerne vises og skrivefeltet er nu pludselig i toppen af vinduet hvor dtr plejer at være nede i bunden og med kommentarerne synlige ovenover skrivefeltet.
Er det mig der gør noget galt eller hvad sker der lige.
Det er kommet lige pludseligt og jeg har ikkev været inde og pille ved nogle indstillinger og jeg gør som jeg altid har gjort.
Håber på lidt hjælp da jeg har hårdt brug for at kunne følge med i kommentarerne på nogle bestemte opslag.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-03-18 08:48

Prøv at slette dine cookies og browser historik, det kan nogle gange 'resette' en webside!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-18 09:10

Det var ikke det der skulle til.
Jeg glemte at fortælle, at det er en android tablet jeg bruger

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-03-18 09:16

OK.
Lyder som om det er 'tastaturet' der er rykket opad

Prøv at 'trække det ned på plads.
Eller hvis der er en tastatur ikon, så tryk på den og se om du der kan flytte det!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-18 09:23

Heller ikke tastaturet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-18 10:43

Ja for du har vel prøvet med en anden browser.
Måske kunne du logge ind med en anden profil / mail adresse og se hvad der sker.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-18 11:06

Det bliver det sgu ikke lettere af, Eyvind.
Jeg har ingen anelse om, hvordan jeg bruger en anden browser eller hvordan jeg logger ind med en anden profil

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-03-18 11:44

Citat
Prøv at slette dine cookies og browser historik

Måske et dumpt svar, men når du sletter Cookies og browser data = så logger du dig også ud fra de fleste sider der kræver adgang.
Prøv at log ind igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-03-18 11:45

NB har samme problem med Crome - hvis jeg ikke logger ind.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-18 11:52

Har nu prøvet at logge af og på igen. Stadig det samme.
Har afinstalleret Facebook og geninstalleret. Stadig det samme.
Har slettet alle browserdata og coockies. Stadig det samme.
Alt andet på tabletten fungerer som det plejer, så jeg har en stærk formodning om, at det må være relateret til facebook

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 19-03-18 12:27

I stedet for at bruge Facebook app'en så prøv at åbne et browser vindue og så gå til www.facebook.com og log på der, måske det er anderledes!

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-18 12:39

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-18 14:23

velbekomme