/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fastgøre opslag i gruppe på FB
Fra : Lincoln1242
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 11-03-18 23:15

Jeg har oprettet en hemmelig gruppe på Facebook, og vil gerne fastgøre et opslag (gruppens formål), så det altid står øverst. Det har jeg nemt kunnet gøre med en anden tilsvarende gruppe - men valgmuligheden "Fastgør opslag" fremkommer ganske enkelt ikke, når jeg trykker på de 3 små prikker i opslaget. Jeg er administrator af gruppen, så jeg burde have rettigheder til det.

Nogen idéer til hvad der er galt?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-03-18 23:33

Det er jo i selve indlægget du skal klikke på de tre små prikker og så fremkommer muligheden
fastgør øverst på siden

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 12-03-18 00:48

@marken84

Ja, det er i selve indlægget, det skal gøres, men nej, at fastgøre indlægget kom ikke frem som en mulighed.

Jeg prøvede så at se på en anden gruppe jeg havde oprettet. Dér kunne jeg frigøre et opslag, og derefter fastgøre det igen, så jeg begyndte at tro at der var noget galt med selve gruppen. Jeg slettede derfor gruppen, og oprettede den en ny - og så kunne jeg fastgøre opslag!

Annuller spørgsmålet
Fra : Lincoln1242

Dato : 12-03-18 00:49

Jeg har selv fundet en løsning, og annullerer derfor dette spørgsmål.