/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Katte billede
Fra : ssidsel
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 29-06-03 16:29

Hej alle

Vi skal til at udarbejde en brochure om vores katte- & hundefoder. Til den brochurer skal jeg anvende et katte billede. Det må meget gerne være et "stemningsbillede". Billede skal være af høj kvalitet og taget med digital kamera. Hvis der er nogen der gerne vil have deres kat med på vores brochurer og på vores hjemmeside (www.qc-plus.dk) - så kan I/du jo sende det til mig på qcplus@e-mail.dk.

Mange hilsner fra Sidsel

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-06-03 17:31

kiuytfd

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-06-03 17:32

kiuytfd

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-06-03 17:32

kiuytfd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-06-03 17:45

Jeg har set din hjemmeside, men den omhandler kun hundefoder. Den kat, som du vil have et billede af, skal det være en racekat eller en ganske almindelig kat.

Desuden forstår jeg ikke hvad liseaa mener, men det er måske et kodesprog???
mvh ans

Kommentar
Fra : ssidsel

Dato : 29-06-03 20:34

Hej Ans

Øhhh jeg kan heller ikke lige forstå det sprog som liseaa snakker !!!. Nå, til dit spørgsmål - siden omhandler kun hunde indtil videre, netop fordi vi mangler nogle gode billeder af katte. Og for os er det lige gyldtigt om det er racekatte eller ganske alm. katte. Det vigtigste er, at det ikke er "opstillede" billeder, og at billederne er af meget godt kvalitet. Hvis der er et behov for at få oplysninger og ingredienslister omkring vores kattefoder, kan jeg enten lægge dem her på siden eller maile dem personligt.

Mange hilsner fra Sidsel

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-03 10:38

Hej ssidsel!

Jeg kunne godt tænke mig at få oplysninger og ingredienslister om Jeres kattefoder, men er ikke så meget for at opgive min e- mail her.

Til liseaa kune du ikke skrive en oversættelse?

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : zuz

Dato : 30-06-03 15:42

Haisa ssidsel

Jeg har et rigtig godt billed af min hunkat på 10 år som du må bruge, tror ikke hun har noget imod det :)
Hun hedder Duchess og er en grå og hvid misser der elsker mad. Lige nu ligger hun og putter ude på altanen og ser dejlig ud som altid.
Jeg sender billedet til dig med det samme.

Hilsen
Zuz

Kommentar
Fra : ssidsel

Dato : 01-07-03 15:15

Hej Ans
Jeg valgte at sætte ingredienslisten ind her - skulle du have nogle flere spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive på vores mail: qcplus@e-mail.dk

QC+ Adult Kat er udviklet til alle kattens livsstadier. QC+ Cat er fremstillet af de bedste ernæringsmæssige råvarer og giver din kat alt hvad den har brug for fra killing til senior kat. Foderet indeholder protein af høj kvalitet, fedt og alle de nødvendige næringsstoffer der skal til, for at opnå optimalt velvære hos din kat. Foderet er tilmed et fremragende valg i stressede situationer ved fx løbetider, drægtigheds perioder m.m., og støtter den hurtigt voksende og udviklende killing.

Garanteret analyse:

Protein (Min.)   32,00 %
Fedt (Min.)   21,00 %
Fiber (Max.)   3,50 %
Vand (Max.)   9,00 %
Aske (Max.)   6,50 %
Taurine (Min.)   0,10 %

Fedtsyreprofil:
Omega 6 – Omega 3: 5:1 til 10:1

Ingredienser:
Frisk kylling, tørret kylling, majs glutenmel, kyllingefedt (konserveret med blandede tocoferoler og c-vitaminer), malede brune ris, havremel, malet majs, tørret kyllingelever, tørrede æg, tørret tang, lecithin, hørfrøolie, tørret gær, dehydreret lucernemel, monosodium fosfat, DL-methionin, potassium klorid, salt, taurine, choline klorid, glucosamin hydroklorid, vitamin supplement (A, D-3, E, B-12), chondroitin sulfat, calcium pantothenat, thiamin mononitrat, biotin, niacin, folinsyre, pyridoxin hydroklorid, inositol, chelateret jern aminosyre, chelateret mangan aminosyre, chelateret zinc aminosyre, manganoxid, ferroussulfat, kobbersulfat, kobberoxid, zinkoxid, ethylenediamin dihydroiodide, sodium selen, lactobacillus acidophilus.

Til vores kunder sender vi altid en Ingrediensliste med forklaring - her er forklaring til nogle af ingredienserne:

FRISK UDBENET KYLLING - USDA (United States Dietery Agency) inspicerede unge fugle, uden hoveder, fødder, fjer, knogler og indvolde.
Bidrager med – Protein af høj kvalitet, fedt, calcium og fosfor. Hjælper til at udvikle og vedligeholde muskler, knogler, tænder, hud og pels. Fortræffelig energi kilde og gør produktet mere velsmagende. Hjælper også med at forbedre QC+’s fordøjelighed og nedsætter mængden af aske i produktet.

KYLLINGEMEL – Kyllinge kød og ben eksklusiv hoveder, fødder, fjer og indvolde. Tørret så vandindholdet er mellem 6-10%
Bidrager med – Protein af høj kvalitet, fedt, calcium og fosfor. Hjælper til at udvikle og vedligeholde muskler, knogler, tænder, hud og pels.

BRUNE RIS – Amerikanske ris med medfølgende fiber af høj kvalitet.
Bidrager med – Højt fordøjelige kulhydrater og er desuden en fortræffelig fiber kilde.

MALET MAJS – Amerikansk majs med fiber og majsolie af høj kvalitet.
Bidrager med – Energi, kulhydrater, essentielle fedtsyre (linolinsyre) og beta caroten for fremragende hud og pels.

MAJS GLUTEN MEL – Protein delen af majs, hvor stivelsen og bakterierne er fjernet.
Bidrager med – Komplekse B-vitaminer, svovl og chelaterede aminosyre. Hjælper med at regulere fødevares PH værdi.

KYLLINGEFEDT – USDA inspiceret kyllingefedt. Ikke dyre foder fedt.
Bidrager med – Essentielle fedtsyre for energi, hud og pels vedligeholdelse. Forbedre foderets smag. Indeholder Omega 3 fedtsyrer og linolinsyre for sundere hud og pels.

LACTOBACILLUS ACIDOPHILUS – Findes allerede naturligt i hundens tarmsystem. (Mælkesyreprodukceret bakterie).
Bidrager med - Opretholder og stabilisere tarmfunktionen, og hjælper til maksimal optagelse af foderet.

Jeg ved godt, at det blev et lidt lang indlæg.... :)

Mange sommerhilsner fra Sidsel