/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
pcp luftgevær
Fra : Dennisq
Vist : 5156 gange
40 point
Dato : 29-06-03 16:01

Er der nogen der ved hvor man kan købe Daystate luftgeværer, enten her i Danmark eller i udlandet ?

Kommentar
Fra : PeterTh

Dato : 29-06-03 16:07

Hej Dennisq,
Man kan købe Daystate geværer på denne adresse : www.qsa-trading.nl
i Holland. Daystate laver virkelige nogle gode luftgeværer.

PeterTh

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 29-06-03 16:56

Hej PeterTh.

Mange tak for dit svar. Jeg har lige bestemt mig for at købe en Daystate Huntsman MK2, men jeg skal vist nok skynde mig
fordi jeg har hørt at den nye MK3 gevær fra Daystate skal overtage Huntsman´s plads. Jeg tror jeg vil tage den i single-shot
versionen, for der er mest power i den version.

Mange hilsner
Dennisq

Kommentar
Fra : GUNPUSHER

Dato : 25-05-04 18:19

Nu spørger du godtnok om Daystate, men Gunpower kan snart købes i Danmark hos Aalborg Våbenhandel, se www.vaaben.info.

Kommentar
Fra : GUNPUSHER

Dato : 25-05-04 18:20

...det skulle være www.vaaben.info

Kommentar
Fra : GUNPUSHER

Dato : 25-05-04 18:22

...der er åbenbart ikke liv i dette link, men der er der på WWW.LNTRADE.DK

Kommentar
Fra : Dennisq

Dato : 26-05-04 22:14

Ja, det lyder også godt det med Gunpower, men de kommer ikke på højde med Daystate´s kvalitet indenfor pcp geværer !!!