/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
nye kul i min Electrolux støvsuger 3321
Fra : cccf
Vist : 178 gange
24 point
Dato : 06-03-18 10:53

Jeg vil godt ind til min motor for at se om kullene skal skifter, den vil ikke starte mere, men
jeg har svært ved at komme der ind.
jeg har skruet de 8 skruer af som jeg kan se og bunden er også fri.
Er der nogen som lige kan fortælle mig hvad jeg mangler at gøre ?

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 06-03-18 11:22

https://www.ransomspares.co.uk/parts/brands/electrolux/vacuum-cleaners/z3321%20(90739420201)/?p=2

På ovenstående link, kan du se hvordan du skiller den ad.
Som oftest, sidder der nogle clips, ud over skruerne.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 06-03-18 11:24

Ikke helt samme model, men sikker på den giver dig nogle hint til hvordan du skiller den ad.

https://www.youtube.com/watch?v=E8eqJgEDfPo

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-03-18 17:03

Det er ikke nemt det her.
Jeg er bange for at brække og knække plastikken for at finde ud af hvordan jeg kommer ind til motoren.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 08-03-18 08:57

Jeg køber en ny.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 08-03-18 11:20

Så har du jo ikke noget at miste ved at prøve at skille den ad, hvis den allerede er afskrevet.
Så ved du det til næste gang.

Aldrig stop nysgerrigheden, og læreprocessen

Kommentar
Fra : katekismus