/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis unlock af 3310
Fra : akg
Vist : 218 gange
38 point
Dato : 29-06-03 14:24

Er der en der kan fortælle mig hvor man kan unlocke en 3310 gratis

Kommentar
Fra : joker

Dato : 29-06-03 14:34

Det kan man ikke nogen steder. Der er ikke udviklet noget til at låse 3310 op via nettet.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 29-06-03 17:14

¨Nej, så skal du være heldig at finde en, som vil låse den gratis op for dig med et kabel - og det tror jeg næppe du kan, medmindre det er en du kender. Men du kan da prøve at finde en unlocker på www.dkunlock.dk - du kan nok finde en, som ikke skal have så meget for det.

Kommentar
Fra : sums

Dato : 30-06-03 12:13

ja, på www.gartisunlock.dk , der kan man få det gratis til næsten alle nokiaer... (ikk de nye) Håber du kan bruge mit svar :)

Kommentar
Fra : joker

Dato : 30-06-03 12:27

sums---> læs lige de tidligere svar inden, du skriver noget. Det er ikke de gamle de kan unlocke, kun de nye

Kommentar
Fra : the_naminator

Dato : 02-07-03 11:25

www.gratisunlock.dk virkede for mig og det var nemt.

Kommentar
Fra : joker

Dato : 02-07-03 11:37

Nokia 3310 hører til den serie som hedder DCT3 telefoner og det er ikke muligt at låse dem op via mail. Alle de nye Nokia ex. 3510-3650-7250 osv. hører til serien som hedder DCT4, de kan låse op via mail.

Med venlig hilsen

www.BefriMinMobil.dk

Kommentar
Fra : olof

Dato : 13-07-03 18:26

Jag har en nokia3410 finns det någon som kan låsa upp den jag vill ha telia har wodafon idag.